Gå til innhold

Elsker dere mannen eller avkommet høyest??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer dere å tenke på den måten? At den ene står høyere på lista liksom?

Jeg føler det er to forskjellige ting. Men kjærligheten jeg har til jenta mi kan likevel ikke måle seg med noe jeg har opplevd før, om dere forstår. Elsker mannen min over alt på jord, men på en annen måte! Vanskelig å forklare.

Uansett: ingenting kan måle seg med den type kjærlighet man føler for sitt barn;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne gått gjennom ild og vann for ungene. Hadde nok ikke gjort det for mannen gitt....

Skrevet

Ungene mine står høyest på "lista", noe annet ville vært rart for min del:-)

De betyr absolutt alt for meg. Selv om jeg elsker mannen så elsker jeg ungene mine mye mer eller høyere...

Skrevet

kjæresten hoppet brått ett hakk nedover på lista ja :)

Skrevet

Jeg elsker dem begge eksakt like mye :) bare på forskjellig måte. Det er liksom ikke samme type kjærlighet jeg føler for snuppa som jeg føler for min kjære, elsker de over alt i hele verden begge to.

Skrevet

Elsker mannen min så høyt som jeg kan elske en mann, men datteren min elsker jeg over ABSOLUTT alt på jord!!

Skrevet

Ungene har min uforbeholdne kjærlighet! Man elsker dem uannsett hva!

Mannen har også min kjærlighet..... men absolutt forbeholden.... gjør han noe jeg ikke kan stå ut med, så kan kjæligheten fort gå over.... eller vendes til det motsatte...

Skrevet

Hadde jeg måtte velge mellom dem hadde jeg valgt lille janta mi.

Men når det gjelder kjærligheten til dem er den på 2 forskjellige måter.

Han elsker jeg høyt, men jenta mi elsker jeg uten forbehold og grenser!!!

Skrevet

Ungen min, definitivt.

Det kan jeg begrunne for at jeg selger sjela mi for ungen min, men det gjør jeg ikke for mannen min.

Et barn er der for evig, totalt avhengig av deg og dine valg. En mann klarer seg stort sett greit selv, så lenge du bare forklarer han hva han skal gjøre:-p

Skrevet

avkommet, men vil helst ikke velge mellom dem da de er verdifulle for meg begge to!

Skrevet

Elsker sønnen min og sambo på forskjellige måter, men sønnen min (og jenta i magen) er det viktigste i livet mitt, så får sambo godta å komme etter de. Akkurat som han setter sønnen vår høyere enn meg.

Skrevet

Selv om hun ikke er født, elsker jeg datteren min kjempehøyt. Har ikke noe kjæreste nå jeg, men tror nok uansett jeg alltid vil elske barna mine høyere..

Skrevet

To forskjellige typer kjærlighet som jeg ikke kan sammenligne, ei heller rangere foran hverandre. Akkurat nå.

Skrevet

Godt sagt Snulder. Skriver under på den

Skrevet

Uten tvil barna mine!

Elsker sambo så utrolig høyt også,men han når ikke helt helt opp til mitt eget kjøtt og blod.

Skrevet

eg elske dem på 2 forskjellige måta....

veldi vanskelig å sette ord på...

Skrevet

Føler det på samme måte som deg. Elsker gutten min over alt på denne jord så det nesten gjør vondt i hjertet. Elsker sambo også høyt men på en annen måte. Knakje ikke så intenst som gutten min. Vet ikke helt, vanskelig å forklare liksom.. :)

Skrevet

Selvsagt står ungene høyere enn gubben.

Skrevet

Får vel legge til at for gubben står ungene høyere enn fruen også :)

Skrevet

Barna. Synes det er rart med kvinner som sier de elsker mannen sin høyere enn barna, da skurrer det veldig for meg, men det er jo nok av eksempler på slike da, som lar barna gjennomgå både det ene og andre fæle bare fordi de ikke vil forlate en drittsekk av en mann de elsker så høyt. Jeg ville blitt knust om mannen min døde eller forlot meg, han betyr enormt mye for meg, men barna mine vil alltid komme først for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...