Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Skjønner ikke hva vi skal gjøre. Prøvde flere netter på rad og bare trøste henne og da "klikket" det for henne. Brukte 3 timer på å sovne igjen. Hva er det? Vi har en på 4 også, så det er slitsomt å holde på hele natten. Slitsomt med "avvenning" og slitsomt å våkne hver eneste natt. Noen som har opplevd det samme og har en fra før?
børdi Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 jepp er inne i den sirkelen vi og nå... minsten på 19 mnd har begynt å våkne HVER natt og bare grine, er ikke noe spesielt, han bare griner og griner, og nekter å sove, enda han er dødsens trøtt.... Står i senga og griner, og når vi kommer inn kaster han seg i senga og putter inn smokken, Har og en på 4 fra før, men hun har blitt flink til å sove nå, endelig....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har bare en på to år, så ingen større søsken. Men han våkne fortsatt iallefall fem ganger hver natt. Etter han ble et år har han ikke fått noe å drikke eller noe annet på natten. Vet ikke hvorfor han er sann. Har prøvd å ha sengen på vårt rom, har prøvd et annet soverom, men han våkner fortsatt. Han kan holde det gående i flere timer på natten. Er veldig slitsomt når vi skal opp på jobb dagen etter. Har kuttet ut søvnen på dagen, men det hjelper ikke. På helsestasjonen sier de at vi bare må ta tiden til hjelp, for FØR ELLER SIDEN GÅR DET OVER!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Beklager at jeg blander meg, men reagerte litt på det du skrev. Hvis gutten din bare griner og griner hver eneste natt er det en grunn til det liksom... Kanskje han har en periode med separasjonsangst?
skimre Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 når vesla her har sånne perioder får hun en flaske melk hun... sovner på en flekk:o) regner med at det er vokse perioder, eller tenner, så da trenger hun kanskje litt ekstra... heller en flaske melk i ny og ne, en en jente som er våken i timesvis på natta! vesla er 21 mnd, så hun burde kanskje klart seg uten, men med tannpuss morgen og kveld satser jeg på at det går bra, får hun bare vann sovner hun ikke igjen... står heller opp å varmer litt melk i microen, tar to min, så sover vi igjen alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #7 Skrevet 1. januar 2008 Gi barbet den trøsten han trenger. Da blir han etterhvert trygg på at dere kommer om det er noe, slik at han bare kan slappe av. Kanskje vil han sove bedre da? Det er vår erfaring iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Forøvrig er det helt normalt at de våkner om natten! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå