Den drygaste Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg drømte om en skikkelig deilig kar som bodde i leiligheten til morfar og den arvet jeg når han døde, så var vi der og hilste på og ble gode venner. han spurte om ikke jeg ville overnatte og jeg sa til sambo at jeg ikke ble med hjem den natten, han sa "ok, kos deg" og så gikk han. Og meg og denne mystiske mannen lå bare hele natten og holdt rundt hverandre og var kjempeforelsket hele natten.. ingen sex da.. hehe sukk.. savner den følelsen av å være nyforelsket jeg.. jeg elsker jo samboeren min over alt på jord (utenom min datter da, hun ligger selvfølgelig høyest på listen) hmmm... tenk om livet hadde vært som på de romantiske kjærlighetsfilmene man ser på tv..
Den drygaste Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 har du lest godt nok lille venn???
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Hvorfor er det vanskelig å tro på at noen drømmer noe? jeg har da drømt langt merkeligere ting enn det der...
Mamsen og lillegutt Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Hvorfor skal man ikke tro på det? Jeg har de rareste drømmene,så det er fullt mulig. Jeg har drømt at sambo har vært utro,og når jeg våknet,så har jeg vært sint på han,for det virket så ekte... hehe....
Den drygaste Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2007 JA jeg har som regel noen syke drømmer ellers, men denne var diiigg! hehe selv om det kanskje er litt stygt mot sambo hehe, men hadde jo aldri vært utro mot ham, jeg har funnet mannen jeg vil tilbringe resten av livet med jeg, men det må da være lov å drømme om litt sånn kos med noen hunks innimellom!
Den drygaste Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2007 hehehe det har jeg også! jeg drømte at hansendte meg ut på sofaen pga at han skulle ha sex med venninnen min (som har holdt på med han før) og da jeg våknet var jeg SKIKKELIG sur hehe...
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Haha, beklager, jeg streifa bare fort gjennom, la ikke merke til at du drømte;-) Hehe, og jeg har drømt mye villere ting enn det, jeg også;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Hehe:p Det er LOV til å drømme slikt!!! Jeg hadde en ekkel drøm synes jeg. Drømte at jeg hadde sex med bestekompisen til samboeren. DET var mer ekkelt enn.. Hehe, behagelig?? Neida, men.. Ikke morsomt å drømme slik om samboerens kompis..:/
Den drygaste Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. desember 2007 hehe jeg regnet med det lov å lese litt feil innimellom
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 28. desember 2007 #12 Skrevet 28. desember 2007 å du lå der bare å ingenting gjorde ? Hadde det vært meg hadde jeg grisepult han, skikkelig gitt han inn. Hvem kan ta deg i utroskap i drømmeland ?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. desember 2007 #13 Skrevet 28. desember 2007 jeg har også drømt at jeg har vært utro, ikke noe uvanlig i det, tror mange har det jeg. Jeg elsker også samboeren min og kunne aldri tenkt meg å vært det i virkeligheten.
Den drygaste Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. desember 2007 Nei jeg bare lå der og var så utrolig forelsket, han var rett og slett bare så nydelig! hehe nei uff... nå fikk jeg lyst å legge meg til å sove igjen! hehe
Den drygaste Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 28. desember 2007 ja jeg leste noe sånt her en dag. tror alle drømmer før eller siden at de er utro.. hehe men får jo litt dårlig samvittighet på at jeg faktisk NØT det! men men, han vet det ikke og ikke har jeg tenkt å fortelle ham det heller hehe
Northernlights Skrevet 28. desember 2007 #16 Skrevet 28. desember 2007 Jeg var "utro" mot gubben med Michael Jackson...slå den. :-/ Det er da man våkner og priser seg lykkelig for at det hele bare var en drøm. Og så forteller man mannen sin om det, og rister av seg "hendelsen". ;o)
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 28. desember 2007 #17 Skrevet 28. desember 2007 god natt, drøm søtt. Eller rått !
Den drygaste Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 28. desember 2007 Ja jeg hadde jo en drøm hvor jeg hadde sex med en venninne!!! DET var forferdelig!!!! våknet opp og var helt dårlig!
Den drygaste Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 28. desember 2007 æsj.. hehe... tror du har hatt den verste så langt northernlights!!! hehehe
Den drygaste Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 28. desember 2007 hehehe bra han ikke hadde noe navn da, så ikke jeg skulle komme til å glippe det mens meg og sambo hopper i høyet! hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå