Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Prøver å finne ut hva far har krav på når det gjelder samvær.Venter en liten en i mars, og lurer litt på hva en samværsavtale ska inneholde og hva han som far har krav på. Han sier at han har krav på å ha henne hos seg av og til.Dette er noe jeg virkelig ikke ønsker, pga jeg stoler ikke på han.Med tanke på ungen. Håper noen har et svar, eller en link til en side der disse reglene står.
xfiles Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Han har krav på samvær, å er du ikke skikket til å ha barnet. så får han omsårgen
Blir alenemamma Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 ikke helt det jeg tenkte på.Vet at han har krav på samvær. Og omsorgen får han ikke.Fordi jeg er skikket til å ha barnet.Mye mer enn hva han e.Han har to barn fra før, som han ikke får se. Det jeg tenkte på er om han har krav på å ta henne hjem til seg, for å ha henne der en uke, helg ferier og slikt.
Sjokoladekaka Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 tenk ikkje på dette endå. så lenge ungen er baby, er det ikkje snakk om "vanlig" samvær, men heller at far må komme på besøk til dokke sånn litt av og til. Kanskje ein time nokre gangar i veka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå