Gå til innhold

Ang klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere mye penger på klær til barna deres? Hvor gammel er de? Visst du kjøper dyre klær til barna, hvorfor? (tenker da ikke på ytter klær)

Har en gutt på 7 og en jente på 1 år. Går litt klær til klær, men kjøper mest billige klær som hm, cubus, reflex, name it. Vil ikke bruke så alt for mye klær til barn som vokser så fort. Og da spesielt minsta da.

Hva med dere andre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøper det jeg syns er fint, samme hva det koster, bare det er godt å ha på for lillebråk

Skrevet

Trolig under gjennomsnittet. Ni og tre, og forsåvidt også seks og fire.

Handler stort sett tøy utenlands, og dermed billigere. Arver mye og kjøper gjerne brukt. Får sydd og strikket en del ganske gratis.

Hvordan det?

Skrevet

nei , bruker ikke mye penger på klær til barna

Skrevet

Er det for de du har nok penger til at penger ikke betyr noe. Kjøper du da mindre klær for de de er dyrere? Føler jeg kan finne myke/gode klær selv om det ikke er så dyrt.

HI

Skrevet

Vi pleier aa ha noen fine potetsekker liggende, utrolig hva man kan lage av dem!

Forövring er jeg faktisk en av dem som syns det er kjempestas aa arve, da jeg misliker aa kaste ting.

Skrevet

Nei jeg handler stort sett på hm, cubus, lindex og lignende. Hun er bare syv mnd. da, så hun bytter str. ofte. Men jeg syns det er gøy å kunne kle henne opp i ting som er spesielt fine (og som ikke alle andre babyer har på- no de gjerne har fra de butikkene jeg handler) men jeg har heldigvis mange i familien som strikker mye til henne, og slike ting syns jeg er helt nydelige!

Skrevet

Jeg bruker ikke så veldig mye penger på klær til bop, men jeg er veldig flink til å finne ting på tilbud:)

Skrevet

det er innenfor rimlighetens grenser da, jeg kjøper ikke sykt dyre greier

men jeg har råd til dyrere enn h & m, hun er 4 og ett halvt snart og bytter ikke str så ofte lenger. kjøper ting jeg syns er fine....det kan like gjerne være billig

Skrevet

Bruker fint lite penger på klær, da vi er så kjempeheldige å få arve masse. Kjøper jeg noe nytt kan du banne på at ho klarer å lage permanente flekker på de 1. uka..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...