Gå til innhold

Et spm om MA...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt småblødninger over en tid, skal på tidlig UL pga det snart.. dersom en MA skjer, mister man alle graviditetstegn med en gang da? jeg føler meg veldig gravid ennå, og magen vokser.. ingenting å bekymre seg over da tro..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved MA føler man seg fremdeles gravid, tegna forsviner ikke.. men det trenger jo ikke være MA selv om du blør, det er mange som blør litt, men ingenting er galt.. Skal krysse fingrene for deg... :)

Hvorfor ikke ringe legevakta for å få en ul og se hvordan ting ligger ann??? jeg hadde ikke klart å vente

Skrevet

ved en MA vil du ikke blø.. så slutt med hysteriet...

Skrevet

Til anonym med det frekke svaret! Du tar heeeeelt feil, for en kan ha småblødninger ved en ma. Men det blir ikke så mye at det blør ut før det har gått en stund. Jeg har gått med dødt forster i mange uker, før det tilslutt begynner å blø. Og jo, det er ma det også!!!!! Så når du skal være frekk bør du kanskje sjekke at du vet fakta før du svarer!?!

Til HI, det trenger ikke være ma selv om du har småblødninger. Da jeg gikk gravid sist med jenten vår, hadde jeg blødninger hele første trim, uten at det var noe gale. Jeg har også hatt svangerskap der jeg ikke har blødd hvor det har gått gale. Er det lenge til du skal ha ul? Hvor langt er du kommet? dersom du er veldig bekymret skulle du kanskje ha tatt en tlf til legevakten eller fastlege, kanskje du hadde fått kommet til litt før.

Skrevet

Det var tåpelig svart av deg. Tydelig at du ikke hvet bedre, og tipper og tror, mener og syntes.

Selv hadde jeg et svangerskap med blødninger i hele 5 uker før det ble oppdaget at jeg bar på et dødt foster, dette ble kaldt ma.Svagerskapsymptomene forsvant 4 uker etter blødningene startet.

Nå skal det også skrives at jeg var på ul i forbindelse med blødningene tidlig som viste liv, Så jeg gikk ikke i 5 uker uten å gjøre noe.Når det ble oppdaget dødt foster hadde det vært dødt i ca 14 dager.

Men til deg som skrev begynner innlegget. Ei venninne av meg venter ei jente og har blødd flere ganger i begynnelsen av svagerskapet, dette ga seg rundt uke 15, og nå går alt bare fint.Ikke ta sorgene på forskudd,men greit å tenke realistisk. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...