Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Det er ei her inne som har en 7-8 stykker tror jeg...
heisand? Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 en og en unge da, eller tvillinger, trillinger??
winneboo Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 En og en tror jeg. Hun har åtte barn med ca 2 år mellom hvert barn. Sprek dame kan jeg tenke meg
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 oktaviastar vinner vel her, hun har 8 barn, og ingen tvillinger, trillinger osv så vidt jeg vet.
heisand? Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2007 det er bra gjort å gå igjennom så mange fødsler og stelle og leke med de dagen lang. har lyst på minst tre jeg.
Northernlights Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Man "steller" og leker mindre med dem,etterhvert som de vokser. ;o) Det er mange som tror det er mere arbeid og styr enn det det faktisk er å ha flere enn 2-3.
Sånn kan det gå Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Tror nok tenåringene f.eks hadde blitt ganske sure om vi hadde "stelt og lekt med dem dagen lang"... *ler*
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Hehehe ja de hadde nok ikke satt pris på det ikke;-P Hvor stor aldersforskjell har du på de?
Sånn kan det gå Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 De er ganske så jevnt fordelt, med 14 år og 4 1/2 mnd mellom eldste og yngste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå