Skravlemamman Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Eldstemann her er til stadighet plaget med det, og jeg husker jo selv hvor vondt det var.
Northernlights Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Pleide massere beina til nest eldstemann da han var veldig plaga. Stakkars,det er ikke godt det der..
Denice Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Uff, det er ikke godt. Hadde det mye selv som ungdom. Min jente på 4,5 år har alt begynt å slite med det og jeg har fått tips om ullsokker..vet ikke i hvile grad det virker men. Vi bruker også en gelè jeg kjøpte på helsekost-butikke. den fungerer nesten som tigerbalsam og fungerer hvertfall her i huste. Maser den inn og la den virke. Masse lykke til.
2 søte småpiker Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 stakkars.. Hadde det selv i mange år, pappa måtte massere meg hver kveld for å få sove
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Både venninna mi og jeg slet veldig med rastløse ben,og mannen min har slitt med vondt og ubehag i leggene. Vi brukte en krem fra helsekostbutikk som heter Revena.Syns den hjalp veldig,massserte den inn før vi la oss.
prekæs Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Hører sikkert fryktelig dumt ut, men la barnet spise bananer. Er noe i bananer (magnesium?) som hindrer kramper. Sønnen til en venninne fikk det rådet og smertene forsvant.
Skravlemamman Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2007 Hmm, han spiser egentlig ofte bananer synes jeg da, men kanskje han kunne spise det fast ved siden av kveldsmaten....er det det du mener......? Helsekostkremen skal prøves. I dag fikk han en paracet, men kan jo ikke fortsette med det da:-)
prekæs Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Det holder sikkert med en om dagen. Og skadelig er det jo ikke:)
Skravlemamman Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. desember 2007 He he, bare han ikke blir mer apekatt...., nei bananer skal kjøpes inn ja:-)
Northernlights Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Nøtter hjelper mot kramper hos gravide, så du kan jo fore han med det..?Vitamin B er bra mot kramper, men aner ikke om det hjelper mot voksesmerter. Vi masserte han,bare. Eneste vi visste kunne hjelpe litt.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå