Gå til innhold

flere med vond fødsel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er sånn at jeg har veldig angst for fødsler senere. men har så lyst på to til. min er 4mnd.. hvordan var deres andre fødsel for dere med veldig vond første fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det var dritdeilig:p

 

Fysjom, det var vonde saker ja, men skal på igjen i mai neste år...

Skrevet

Helt ærlig - nr 2 var i mitt tilfelle værre enn nr 1. Men husk at fødselen gir deg resultater for resten av livet:-)

Skrevet

er det sånn at fødsel nr to pleier å gå fortere? eller er det ikke sant?

Skrevet

Tror de fleste har vond fødsel. ;)

 

Men ja, min var så jævlig at jeg gjør det aldri igjen.

Skrevet

Hei du!

Jeg hadde en grufull fødsel med førstemann, alt var veldig marerittaktig.

 

MEN da jeg fikk 2.mann, 1.5 år etter, skjønte jeg folk som sier at fødselen er en fin opplevelse, den var en drøm i forhold!

 

Ikke gru deg, 2 fødsel er som regel ganske annerledes og det er ganske ok å kunne tenke på fødselen som noe positivt, og ikke bare en mareritt og en hengemyr av smerter.

 

Skrevet

er blitt skikkelig redd for det. brukte alle krefter på å skrike, så tok så lang tid. det var pressriene som jeg ble så redd for og to åpningsrier som jeg sa til sambo at jeg er redd :o(

Skrevet

Var veldig vondt men, ingen ting er vondere enn å ligge med pressrier med null krefter igjen til og presse ut ungen du har inni deg som mååå fort ut. Fikk betendelse i livmoren og fikk 42 i feber. Ble helt tappa for krefter så hun ble tatt med sugekopp mens hun lå ganske langt oppe.

Skrevet

Tja siden du spør.. Hadde en skremmende (for meg vertfal) fødsel med nr.1 og det var kjempe kjempe vondt!! Men visste at jeg taklet det et par ganger til. Så det var ikke så gale i forhold til hva jeg fikk igjen for det.

Hadde en verre, men halvparten så lang, fødsel med nr.2 og nå vil jeg ikke ha flere med mindre jeg tar noen forhåndsregler.. Jeg skal ha modningsakupunktur og få ks viss den blir like stor neste gang. Ja viss jeg kommer over skrekken og vil ha en til.

 

Som regel er fødsel nr.2 lettere og raskere, men ikke når bebien er nesten 1 kg større..

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...