1baby,og 1 spire Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Har hatt en del kramper i bena ,og i natt ble det veldig vodt.Er det noen som har noen gode råd. Takker for alle tips
Beama Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Knyt en ulltråd i 100% ull rundt ankelen. Utrolig nok har det hjulpet meg.. og mange andre;)
1baby,og 1 spire Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 Tusen takk. Da skal jeg få kjøpt meg noe ulltråd i morgen ,og prøve det ut.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 jeg hadde kramper så å si hver natt fra mnd 5...begynte å ta magnesium fra prevent i mnd7 og hadde 0 kramper de 2 siste mnd=)
mor.monsen Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Magnesium og ullsokker....leggiser i tillegg om det blir for ille. Pluss at jeg får Thomas til å massere leggene mine hver kveld. Hjelper masse.
twiga Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 MAGNESIUM tilskudd!!! Eg reiste bort nokre dagar og gløymte vitaminene min heime, då kom krampene tilbake, men etter at eg fekk tatt tilskuddet fast igjen, så forsvant det igjen... Så eg er ikkje i tvil om at det hjelper!
~falck~ har fått baby! Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har vært veldig plaget av leggkramer i begge mine svangerskap! Og er ikke fan av å ta tabletter av noen form uansett kosttilskudd eller ikke (men det er meg, tror på variert kosthold) Jeg forsøkte å sove med ullsokker og det har hjulpet!! Ikke en krampe siden:)) Anbefales å prøve! Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå