Gå til innhold

Forhold med dine og mine barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger dette her og håper kanskje noen vil legge det på mine, dine og våre barn for meg. Får ikke skiftet nick nå og vil foreløpig være anonym :)

Jeg har nylig fått et forhold til en mann som har barn fra før, det samme har jeg. Vi har definert oss selv som kjærester, men vil også ta ting rolig fremover.

Nå trenger jeg litt råd ang. dette å få et forhold til å fungere uten at vi er nødt til å bli en stor lykkelig familie med en gang. Føler først jeg vil ha kjæresten litt for meg selv, for å bli kjent med ham. Gradvis vil vi introdusere barna for hverandre og for oss voksne. Barna er jevngamle og det er snakk om barn som skjønner mye :)

Hvilke tidsepoker har dere hatt på dette? Selvfølgelig er det forskjellig fra person til person, men jeg vil gjerne høre deres historier :)

Jeg og han vil gjerne få dette til å fungere, for vi har virkelig funnet vår sjelevenn i hverandre. Det har vært mange bumper på veien for at vi skulle bli sammen, men de har vi klart å forsere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennende greie... j

jeg er enig med deg at dere bør være kjærester en stund først

skal legge det ut for deg jeg

Skrevet

Tusen takk :) Og ja det er spennende. Savner ham, men vi har barn nå og da er det barna vi fokuserer på, på hver vår side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...