Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Det er vell både for å ulemper uannsett om man er ung eller "eldre" når man får barn..Tror det kommer ann på innstilling i begge aldere!!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Helt enig opp til et visst punkt. Man burde være i god psykisk og fysisk form uansett, men spesielt om man nærmer seg rundt 45, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 hehe, for da er man nesten gammel:-)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 signerer dene. fikk selv førstemann i en alder av 19 og var ganske dårlig forberedt. nå har jeg fått nr to og var 39 da hun kom. jeg vet jeg er bedre rusta til å gjøre en konsistent bedre jobb den her gangen. har venninner i samme situasjon som er enige med meg. vi angrer ikke på at vi fikk ungene våre, men burde ha venta til kanskje slutten av 20-åra for egen del.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 for deres egen del burde dere ha ventet ja, men ikke for ungene sin del... fikk første mann som 18 åring og skal ha en til no, er 22. syns det går helt fint, føler meg i like bra stand tilog oppdra barn som en hvilken som helst 30 åring. gleder meg til og være her til ungene mine er voksne, og kan tilogmed få oldebarn i en viss ung alder. her har vi en oldemor som akkurat har fylt 60, og det er stas det;) ser ikke så mange ulemper som folk skal ha det til med og få barn ung, holder på og gjøre meg ferdig med skolen, ja den har tatt med to år ekstra og få ferdig, men det gjør vell ingenting, har mange år med jobb foran meg ennå
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Er mer hønemor iallefall:-) Jeg har erfaring m d...:-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Pisspreik!!!!! En 20 åring kan være en like god mor som en 40 åring!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Nope,det har jeg ingen tro på. Jobber i barnehage,der er det mange unge foreldre i 20 åra.Kjempe gode foreldre som er veldig aktive i barnas oppvekst,opprinnelig intressert,Kjempe gode til og følge sine barn opp... Gull og roser til dem. I gjennomsnitt på de forskjellige aldresgruppene jeg har hatt i mine barnehager(Jobbet i 5 forskjellige)Er de det yngere mødre som utmerker seg best,men for all del eldere mødre og også like gode omsorgspersoner.Men de yngste mellom 20-30 utmerker seg mere på forskjellige områder. Har dessverre en oppfattelse at eldere foreldre(særligt dem som er passert 35 år og med små barn)Har en veldig laber holdning,mindere aktive og ikke så opptatte av det som foregår rundt barnet. Det er min oppfattelse etter mange år i gamet.
simba>>>3gutter Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Det er vel ikke alderen som bestemmer om man er en god mor, det er som bestemmer det er om en har egenskaper om å bry seg om barna og ikke alder. Jobber i barnehagen og ser ofte at eldre modre har ofte(ikke alltid) dårligere tid, skal ditt og datt møter på jobben som er viktigere enn syk barn osv. Men dette gjelder nok alle aldresgruppe. DET Å BRY SEG ER VIKTIG OG VISE DET.
mamman t o.a Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 det tror jeg ikke... varierer det... ahr vært borti 19 åringer som har mer peil på små barn enn 35 åringer... men også omvent... har noe med personen og gjøre tror nå jeg da men
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #12 Skrevet 30. desember 2007 yngremødre er bedre enn de i 30 årene. De i 30 årene blir desperate etter å få barn at de egentlig ikke tenker på noe annet , enn å få de før dem er for gamle
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #13 Skrevet 30. desember 2007 Jeg signerer det som er sagt av barnehageansatte. Jobber med barn selv og ser dette. Ikke nødvendigvis at de unge er bedre, men uansett alder, er det endel egenskaper som er viktig å ha, og aktivt vise; kjærlighet, ydmykhet, vite at man ikke er verdensmester, konsekventhet, tillit, ærlighet, trygge rammer, raushet. MM Endel av disse egenskapene er de yngre mødrene best på. Ikke fortell meg at en 45 åring, som jeg må fortelle at; beklager men i dag har ditt barn mobbet og slått xx, tar det på en positiv måte. Nei da er det MIN feil som ansatt at hennes barn gjør det... Det er min feil at hennes barn slår og mobber, hvis det i det hele tatt blir annerkjent at faktisk skjer. Jeg har jo sikkert sett feil. Er det mulig? -Desverre ja. Bare et av utallige eksempler, på eldre mødres totale mangel på ydykhet, respekt for andre mennesker, innsikt. De setter seg selv som verdensmestre, uten mulighet for at sine egne barn kan gjøre feil. fysj
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #14 Skrevet 30. desember 2007 Tror nok voksne mammaer stiller høyere krav til de ansatte i barnehagene. Vi er nok ikke så usikre på hva vårt barn faktisk har krav på når vi betaler for en plass i en barnehage. Det er nok pga at vi står mere på krava at vi ikke er så godt likt blandt barnehageansatte her inne på forumet! Grunnet til at vi står på vårt, er jo til syvende og sist det at vi ønsker det beste for barna våre.
Ikkelektuell Skrevet 30. desember 2007 #15 Skrevet 30. desember 2007 Du er vel ikke noe skoleeksempel på respektfullhet og innsikt du heller, med generaliseringene dine.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #16 Skrevet 30. desember 2007 Anonym 16.23 Du kunne ikke tatt mere feil. Det er abselutt det dummeste jeg noen gang har hørt!!! Jeg har jobbet i barnehage i 6 år og har aldri hørt en eneste ansatt som ikke liker ``modene`` mødre fordi dem står på krava!!! Det er heller stikk motsatt,De som står på krava sine,de som krever av barnehagene,de ansatte,sjefene er dem som vi abselutt har best omtale om fordi vis ingen foreldre sier ifra,er det ike lettere for oss ansatte og få igjennom våre krav til sjefen!Spesielt i private barnehager. Eller så kan du si da;Ansatte i barnehager liker ikke andre ansatte i barnehager.....Hmmmm,der tok du feil.Håper virkelig du ikke tror det er slik. Vis det er slikt du har erfart det,så beklager jeg på alle barnehagers vegner,for slik skal det ikke være.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #17 Skrevet 30. desember 2007 til anonym 1623 HALLO?????? DU mener ikke det alvorlig? Herregud så patetisk! Det er det mest diskriminerede og patetiske jeg noen sinne har hørt!!!!! VI er selv VELDIG opptatt av kvaliteten på de ansatte!! Tror du vi har totalt mangel på arbeidsmoral? Eller utdannelse innenfor faget? Vi vil som dere, gi DERES barn det beste. Å herregud vi viser empati også ....skjelve... fysj
kaja & Andreas Skrevet 2. januar 2008 #18 Skrevet 2. januar 2008 kommer ikke det litt ann på om vedkommede har erfaring med barn eller får nok erfaring underveis.. en 40 åring kan ha like lite kunnskap som en 17 åring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå