~sjiraff~ Skrevet 28. desember 2007 #26 Skrevet 28. desember 2007 Gravid eller ikke.. å google "når er fødelsen i gang" ville vel ikke ha falt meg inn.. hehe.. Vi har alle forskjellig informasjonsbehov )
piano♫ Skrevet 28. desember 2007 #27 Skrevet 28. desember 2007 Jada, jada - jeg var nok særdeles uvitende ;-) Hadde ikke egtl begynt å tenke så mye på fødselen at jeg hadde googla det, jeg. Var enda ei stund til jeg skulle ut i perm, fikk prematur unge. Da jm på sykehuset spurte om vi hadde snakka om smertestillende (og hvilke ønsker jeg hadde), måtte jeg bare si at "Det skulle vi prate om neste tirsdag kl 9".
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. desember 2007 #28 Skrevet 28. desember 2007 Fikk vel nyss om det på Bim. Etter det satt jeg alltid på do og titta i trusa, og tenkte, Er dette proppen eller er det utflod? (sorry) Nei, det må være litt mer enn vanlig.. Det er nok den proppen. Åh, kan jeg skimte litt rosa, da er det definitivt PROPPEN! Så gapa jeg x antall ganger ned: Pxxxx proppen har gått!!!! Ja, det er faktisk viktig! Skjønte ingenting om sånt jeg, verken det er tappen. Jordmoren snakket om moden tapp, når i helsike ble jeg en tappekran liksom?
rødhette* Skrevet 28. desember 2007 #30 Skrevet 28. desember 2007 Hørte mye om den på bim... men så aldri noe til den..
Peyton Skrevet 28. desember 2007 #31 Skrevet 28. desember 2007 Jeg tror jeg leste om den i den boka jeg fikk fra jordmora, men jeg så aldri noe til den, verken første gang eller andre gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå