Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hva faen er det folk tror egentlig. Treffer jo en del familie i jula, og de synes tydeligvis at jeg er veldig stor og de "tror" liksom ikke at det er en måned igjen til termin... Har lagt på meg 20 kg, og magen er stor, men SF målene er helt normale. Skal folk begynne å mase om at den stakkars lille skal komme ut allerede fire uker for tidlig bare for at jeg har blitt "feit"!!!! Blir jo sikkert ekstra hårsår i disse tider, men hva har folk med å ta på magen min etter og??? Jeg synes det er å tråkke over en grense. Andre som reagerer sånn??
Marit & de 3 knøttene Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Det var som om jeg skulle sagt det selv! Blir så lei av kommentarer som: Så stor du er! Sikker på at terminen er rett. Eller...sikker på at det ikke er to der inne! Og...Når har du termin egentlig???? Veit jeg er stor! Trenger ikke at folk skal gni det inn! Grr... Svarer at babyen må nå bli der inne til den er ferdig. Hadde den blitt født nå hadde den kanskje dødd! Irriterer meg også over at alle skal ta på magen min. Det er MIN mage! Jeg tar ikke på deres mage heller!
Marit & de 3 knøttene Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Glemte å si at jeg er i uke 30.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg bryr meg lite om hva folk sier. De prøver vel bare å vise interesse, selv om de kanskje er litt klossete. Det er neppe av ren ondskap de spør og graver om magene våre, jeg synes det blir litt flisespikkeri å klage så mye på akkurat det. Det blir jo gjerne "galt" uansett- om man sier den er liten, eller stor, eller ikke sier noe i det hele tatt;-) Men å bli tatt på magen, ofte av ganske perifere personer- det liker jeg ikke. Like lite som jeg liker å bli tatt på ellers, av de jeg ikke kjenner godt. Så jeg tar aldri på mager selv.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Kjenner noen damer (noen på jobben og en nabo) som jeg vet sier det for å understreke at de syns jeg er stor/tykk! Spesielt den ene på jobb.. Hun sier så ofte hun får klemt det inn at hun tror jeg får en mega baby, bare for å uroe meg. Mitt første barn var stort (4520gr og 55 cm) og hun presiserer stadig at; du veit vel at man som regel får større og større barn! Hun er ute etter å skremme meg, men det eneste hun oppnår er at jeg blir IRRITERT! Klarer ikke å svare henne heller pga at jeg er redd for å eksplodere og si en masse som jeg kommer til å angre på. Er heldigvis sykemeldt nå!!
Meg og gutten min Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 jeg tror som den ene anonyme her at uansett hva folk sier blir det galt. tror heller ingen mener noe vondt med det, men de vil heller virke interesserte. jeg for min del er stor og får ofte høre det også, men jeg kjenner jeg blir stressa når noen kjem å sier, nei så liten mage du har er du ikke lengre?? så uansett hva folk sier blir det galt:)
JenteBergen82 Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Jaaa!! takk for dette innlegget!!! Føler det på akkurat samme måte selv. Lagt på meg 20 kg. Dritt lei av kommentarer som sikkert ikke er myntet mot min vektøkning, men mot magen, men folk bør tenke seg om!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå