1baby,og 1 spire Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Har hatt en del kramper i beina ,og i natt fikk jeg noen som hvar ekstremt kraftige. Er det noen som har noen tips eller erfaringer med noe som kan hjelpe? Takker for alle råd.
Tante Bassa Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Min mormor på 93 år sier at jeg må legge palmolive såpe under madrassen (det MÅ være såpestykke, ikke flytende). Har ikke prøvd det selv, men ho påstår at det hjelper....
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Et annet tips jeg har hørt er Magnesiumtilskudd.
1baby,og 1 spire Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 Tusen takk for gode råd. Skal prøve ut de forskjellige tipsene jeg får. Orker ikke å få slike smerter som det hvar i natt en gang til. Før hvar det mere moderat så da gikk det ganske fort over.Men dem jeg fikk i natt hvar ekstreme.Så er glad det er noe å gjøre med det
babyandme Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 huff..leggkramper? hadde masse av det i sist sv.skap.. ble vekket av de om natten.. det som hjalp meg var å hoppe litt opp og ned, eller gå litt rundt..og massere leggene etterpå.. da ga det seg somregel fort! lykke til da..
Nanna:-D Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har hørt at det skal hjelpe å binde en tråd av ren ull rundt anklene. Svigerfar gjorde det, og det hjalp visst nok. Har hørt at kramper kommer av magnesium mangel.. Snakk med legen om det neste gang du skal dit. Kanskje døm kan sjekke det opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå