Gjest Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 blir aldri lei. og får gåsehud og sommerfugler i magen hver gang:)
Etaner Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg også. Har kosa meg i halvannen time nå (-: Denne filmen MÅ sees hvert år (:
tintafant-m/2 jenter Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Helt enig. Den er bare helt fantastisk...
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Hvem gjør ikke det???? Også Swayze da...... hmmmm, med den ryggen. Hvorfor er ikke min mann sånn???? Dårlig tid å spørre på i og med at vi knapt har vært på talefot hele jula
Salto&lille flikkflakka Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Så enig!! Får helt tårer i øya jeg, hihi =)
selfangerkjerringa Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 aaaah! missa den beste filmkommentaren EVER.. "nobody puts baby in a corner" sukk... *smelt*
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Ok, nå hater jeg meg selv litt for å faktisk syns dette er god underholdning. ;o)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Fantastisk film ja... får lyst å lære å danse hver gang jeg ser filmen.... Swayze er snadder,,,,,
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 hehe, jeg kan den, ja danse den altså *skryte skryte*. Men jeg skulle likt å sett den mannen som ville prøve seg på løftet med meg i dissa dager:p
papoyo Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 "Nobody puts baby in a corner!" -Ahh! helt utrolig replikk og avslutningsdans. Glemmer aldri da jeg som 16-åring var og så filmen på kino. Det gikk et sukk gjennom salen da Patrick Swayze viste seg første gang.... Sukk...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå