Gå til innhold

AAAAHHHH, jeg ELSKER sluttdansen i dirty dancing.


Anbefalte innlegg

Skrevet

blir aldri lei. og får gåsehud og sommerfugler i magen hver gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også. Har kosa meg i halvannen time nå (-: Denne filmen MÅ sees hvert år (:

Skrevet

Helt enig. Den er bare helt fantastisk...

Skrevet

Hvem gjør ikke det????

 

Også Swayze da...... hmmmm, med den ryggen.

 

Hvorfor er ikke min mann sånn????

 

Dårlig tid å spørre på i og med at vi knapt har vært på talefot hele jula :(

 

 

Skrevet

Så enig!! Får helt tårer i øya jeg, hihi =)

Skrevet

aaaah! missa den beste filmkommentaren EVER.. "nobody puts baby in a corner" sukk... *smelt*

Skrevet

Ok, nå hater jeg meg selv litt for å faktisk syns dette er god underholdning. ;o)

Skrevet

Fantastisk film ja... får lyst å lære å danse hver gang jeg ser filmen....

 

Swayze er snadder,,,,,

Skrevet

hehe, jeg kan den, ja danse den altså *skryte skryte*. Men jeg skulle likt å sett den mannen som ville prøve seg på løftet med meg i dissa dager:p

Skrevet

"Nobody puts baby in a corner!" -Ahh! helt utrolig replikk og avslutningsdans. Glemmer aldri da jeg som 16-åring var og så filmen på kino. Det gikk et sukk gjennom salen da Patrick Swayze viste seg første gang.... Sukk...!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...