Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Det er hittegods der hvor sambo jobber, og hvis noe har ligget i over et år får de ta det... uansett... Vennina mi si vogn ble ødelagt, og sambo sa han kunne se etter på jobben om det var en vogn der. Hadde med ei vogn hjem i dag, emmaljunga trille, og jeg syns den var sa fin at jeg helst vil beholde den selv.... Er det stygt gjort av meg å beholde den? Han skulle ta med en annen da hvis det er flere som har ligget lenge nok, men de som var hadde små hjul og hun ville helst ha med store ( som det var på trilla) Må sies at datteren hennes er 4 år, så jeg syns det er på tide å slutte å bruke vogn, men det er kanskje bare meg....?
danieI Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 du er überstygg jeg triller stine i søvn hver kveld jeg, hun er så gla i emmajungan sin vøtt
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Når man er 4 år er det faen meg på tide å gå!!!! Ikke rart det er mange late og fete unger.
danieI Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 å hold kjeft??? mener du at jeg skal la jenta på fire og ett halvt år gå til mc donalds?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Eller du kan rett og slett lage noe ordentlig mat hjemme.
danieI Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 det er også en mulighet, så kan hun bare hvile seg i vogna mens jeg lager mat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå