Gå til innhold

Hvem flere har spist det samme som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist masse deilig biff der blodet har rendt ut når jeg har skjært i den! Mmm, kjempedeilig med nesten rå biff.

Dessuten har jeg spist masse gammel ost. Norvegiaen har stått ekstra lenge i kjøleskapet slik at den kunne ligne mest mulig på en blåmuggost når jeg skulle spise den. Ja dette var ekstra deilig! Hvorfor skal ikke vi gravide ha lov til å spise rå biff, rå fisk og gammel ost også?

MÅ VI BRY OSS om hva som skjer med ungen? Jeg spise hvertfall hva jeg vil, om det er skadelig eller ikke og alt annet kaller jeg å være hysterisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du trenger ikke bry deg nei, dette velger du helt selv,,jeg velger å bry meg,

Skrevet

Anonym 2224: Du burde kanskje forstå at dette innlegget var for å latterliggjøre de som kaller folk som passer på hva de spiser for hysteriske.

Skrevet

åja:-) ops.., ikke lett å vite hva du mente.., noen legger ut dette og mener det,..

• 2 uker senere...
Skrevet

Hihi!

Ikke vanskelig at HI er ute etter en enorm reaksjon.

Veldig gøy å ikke gi henne den også =)

HI, du må jo selfølgelig spise akkurat det du vil. Håper bare for all del du får en frisk unge og slipper å ha huset fullt av hjelpermidler før du sender ungen til en bolig for utviklingshemmede etter fyllt 18.

Lykke til!

Skrevet

gjør vi ikke alle??

prøvd rakfisk med tequila ved siden av?? det gir en ekstra god kombinasjon nå når jeg er gravid :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...