Gå til innhold

Ja, på tide å "come clean" Hvor mange nick operer DU under?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tøff i trynet allikavel jeg=0), trenger hverken å gjemme meg under andre nick, eller NN knappen. Men sånn er jeg nå bare! (Det hender faktisk jeg er hyggelig også da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 1 til, men det er forde jeg ikke kunne logge meg inn på dette en god stund, måtte sende mail inn til moderator.

og det er *lucky* tror jeg....husker ikke helt om jeg hadde stjernene med på det...

Skrevet

Godt poeng RundLurt?

Jeg er heller ikke redd for å si hva jeg mener med nicket mitt og anonymknotten er for personlige og iiiiintime spørsmål... (MINST 4 i´er i intimt for at det skal telle)

Skrevet

To:) Det andre bruker jeg kun til å spørre om veldig personlige ting. Tror jeg har brukt det et par tre ganger jeg

Skrevet

jeg har børdi, børdi, børdi, børdi, børdi, børdi,, og ja og så har jeg børdi....

;-)

Skrevet

Jeg har 3 nick faktisk.

1 av dem brukes i ytterst skjeldne tilfeller om jeg vil spørre om noe anonymt, 1 husker jeg hverken brukernavn eller passord på, og dette bruker jeg daglig. Er litt for lite strukturert til å kunne operere aktivt under flere nick, hadde nok blitt avslørt rimelig kjapt, hehe=)

Skrevet

Har bare dette;) Hadde gått helt i surr for meg hvis jeg skulle hatt flere=)

Skrevet

åsså har eg en uten profil, om eg treng å være anonym da... skal se om eg får den å funke, fikk det ikke til her.. tenkte å skrive her, som innlegget over, "eg har den her.."

åsså sku eg skrive med andre "åsså den her.." og signere med lenej 1

Skrevet

På de to åra har jeg kun vært

Skrevet

jeg har hovedsaklig dette, men har en annen konto jeg bruker en sjelden gang hvis det er noe jeg ikke vil ha under dette nicket.

hvem andre er bryr meg egentlig fint lite:)

Skrevet

Ah, der er jo en av de som vet hva det andre nicket mitt er...

Som jeg forresten har glemt å sende noe til når jeg tenker meg om... *skamme seg*

Skrevet

Har bare ett.Prøvde å endre en gang jeg spurte om noe personlig,men bomma;)Kan man ha flere samtidig da uten å endre hver gang?

Skrevet

Jeg har bare dette.

Forresten er jeg ikke så sikker på hvem som er værst. De som opererer med flere nick, eller dem som prøver å avsløre dem....

Skrevet

Jeg har stort sett bare ett. Ett annet hvis jeg skal spørre noe veldig personlig. Vil helst ikke at fremmede skal finne ut intime detaljer. ;o)

Skrevet

tillab, får jeg premie hvis jeg skjønte hvem det andre nicket ditt er nå? Hahaha, noen er litt treigere enn andre:)

Skrevet

hehe ingen fare med noen av delene. skal sende deg en liten pm

Skrevet

Hvem er det da flettemette?

*spent*

Har jo ikke brukt det SÅÅÅ mye:)

Skrevet

Var det ikke du som var nissemor da? Hun med presangene?

Skrevet

Åja, jeg håpa på presanger jeg nå:) Hehe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...