Gå til innhold

når ha ul??


amalie isabell

Anbefalte innlegg

lurer på når jeg skal kunne få ul, har mistet en gang tidligere (når jeg var i uke 27) har veldig lyst å få vite så tidlig som mulig om alt er bra denne gangen da.vil jo ikke miste denne gangen også.

 

så når kan jeg liksom få en ul da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet får man ul i uke 17-19.

Men siden du har mistet så ville jeg helt klart ha bedt legen min om å få ul tidligere, og kanskje flere ganger i løpet av svangerskapet.

Dette får du helt sikkert siden du mistet i uke 27. Vet de hva som gikk galt da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så ufattelig tungt og grusomt vondt det må ha vært for deg.

Men denne gangen går det bra altså!!!! Håper du klarer å slappe av og nyte svangerskapet ditt selv om det gikk galt sist. Du må jo bare kreve ekstra oppfølging.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kan ikke annet enn å prøve å være positiv i hvertfall. må bare tenke at denne gangen går det bra.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi hadde en MA som ble oppdaget i uke 18, og vi ble lovt ekstra oppfølging neste gang vi ble gravide. Mest for at jeg skulle føle meg tryggere. Er nå 6+2, og søknad om tidlig ul er sendt. Håper jeg får komme en gang mellom uke 8 og 10. Vil ikke tidligere. Orker ikke å bli bekymret hvis de ikke skulle se et hjerte som slår.

 

Du får helt sikkert også ekstra oppfølging hvis du ønsker det. Stress og uro er heller ikke bra for babyen:) .

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...