Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Den siste uken har datteren min begynt å spise bare en gang for natten. Hun er snart 3 mnd. Hun får mat ca kl 19.30. Da amme jeg først og så får hun MME. Har ikke nok melk på kvelden. Så sover hun helt til ca 04.00. Da har jeg skikkelig spreng!! Au, det er vondt! Sånn har det vært en uke nå. Tenkte at brystene gjerne ville bli vant til at hun ikke skulle ha mat før kl 04.00, men ikke enda! I ukene før har hun klart å holde seg lengre og lengre mellom måltidene. Noen som har gode råd!?? Det e så sinnsykt vondt m spreng! Hun kunne sikkert holdt seg enda lengre, men kl fire bare MÅ jeg amme!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Du kan prøv å lette på trykket med å håndpumpe litt. Det funket for meg, var ikke så mye som skulle til heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå