Pami Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hei! Jeg har nettopp oppdaget at jeg er gravid og det til tross for at jeg bruker kobberspiral. Jeg har kjent etter og finner ingen tråder,men en hard tapp. Jeg har lest på nettet at spiral øker faren for abort og det jeg lurer på er hvor mye og om noen har opplevd det samme eller vet om noen og hvordan dette har gått...
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 OI, jeg har ikke hatt spiral selv, men jeg ville nok ha ringt legevakta. Aner ikke om spiralen kan ha kommet seg ut, men det kan vel ikke være der inne under graviditeten om det skal gå som normalt?
Staark Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har lest på nettet om folk som er blitt gravide med spiral, og hvor det har gått bra. Men, jeg vet om en (ute i den virkelige verden) som opplevde det, og det barnet har alt av sykdommer og defekter pga spiralen. Håper på det beste for deg. (og at noen andre som har opplevd det svarer her inne,..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå