Martin+Mamma Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 men jeg har så lyst til å lage fruktsalat nyttårsafen.noen som har en skikkelig god oppskrift,saftig og uten sukker;)
Libido- Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Fruksalat som dessert eller til å ha på skiva/ til kalkunen?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 tenker du på walorfsalat? )
Libido- Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Eple Kiwi Druer Apelsin/mandarin Banan (kan sløyfes) Melon Grov hakkede mandler Kraft fra en annanasboks, kan også presse en apelsin over litt sitronvann Du kan egentlig tilsette det du vil av frukt. Serveres bar, med vaniljesaus eller krem. Rå godt =)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 mener du som i hakk opp alt mulig god frukt som du liker i biter og ha i en skål? serveres med vaniljeyoghurt/annen yoghurt eller vaniljesaus, eller krem..? hehe
Martin+Mamma Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2007 har lagd det flere ganger,men syns liksom at den blir litt "tørr". junior er allergisk mot ananas,så kan ikke bruke den laken.men presset appelsin hørtes godt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå