Gå til innhold

nå blir det mye matprat..


Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg har så lyst til å lage fruktsalat nyttårsafen.noen som har en skikkelig god oppskrift,saftig og uten sukker;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fruksalat som dessert eller til å ha på skiva/ til kalkunen?

Skrevet

tenker du på walorfsalat? :o)

Skrevet

Eple

Kiwi

Druer

Apelsin/mandarin

Banan (kan sløyfes)

Melon

Grov hakkede mandler

Kraft fra en annanasboks, kan også presse en apelsin over

litt sitronvann

 

Du kan egentlig tilsette det du vil av frukt.

 

Serveres bar, med vaniljesaus eller krem. Rå godt =)

 

Skrevet

mener du som i hakk opp alt mulig god frukt som du liker i biter og ha i en skål? serveres med vaniljeyoghurt/annen yoghurt eller vaniljesaus, eller krem..? hehe

Skrevet

har lagd det flere ganger,men syns liksom at den blir litt "tørr". junior er allergisk mot ananas,så kan ikke bruke den laken.men presset appelsin hørtes godt ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...