Lunajenta og Alvegutten Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Ville bare lage en fødestøv-tråd til deg! Nå er det ikke lenge igjen til du har vesla di hos deg....! Ønsker deg masse lykke til og sender med mengder av fødestøv, så får vi satse på at hun popper ut rett etter at det nye året har begynt! Er så spent! Kos og klem til verdens beste gravide venninne:) ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Ååååå, for en koselig hilsen å få her da!!! Søte, snille vennen min:) Ble kjemperørt nå altså! Tar imot hvert minste lille støvkorn jeg, og gjemmer det på mitt hemmelige sted! På tirsdag morgen kommer det frem og DA!! Det murrer og det murrer, sammen med kynnere, så det er tydelig at det jobbes med noe her nå. Blir litt sterkere for hver dag. Magen har sunket enda mer de siste par dagene også, så det blir spennende å se om det skjer noe snart! Stor klem til både deg og godgutten!!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2008 Er så spent altså, nå kommer hun snart....! Håper murringene og vondtene blir flere og sterkere, hihi, rart å ønske noen vondt egentlig;) Krysser fingrene for den 4. januar enda jeg altså, det er noe med den datoen! Stor klem tilbake til deg og vesla fra meg og godgutten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå