Skravlemamman Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Nei, jeg vurderer faktisk folk etter oppførsel ikke etter pupper...he he..
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 neida..sålenge de ikke er pumpet opp så de ser unaturlige store ut.
Stor_smil Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg syntes "bimbo" går mer på oppførselen... og helt uavhengig av silikonen. Om damer mer store pupper bruker dem får å få/oppnå det de vil ha, så syntes jeg de er bimboer ;-)
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Ganske opphengt i det der, du...? Jeg synes det er latterlig å skaffe seg sykt store silikon bryst, men moderat - nei.
tuppen og lillemor Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 ikke så lenge en gjør det etter å ha fått flere barn, og er misfornøyde. men de som gjør det bare for å få sore pupper, og vil være fjong, syns jeg er litt teit, kunne faktisk tenkt meg det nå, ettet 3 barn. har du??
Honningmelon Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Nei, det gjør jeg ikke. Bestevenninna mi har silikon, og hun er langt fra en bimbo.
Sentralstøvsugeren Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. desember 2007 He,he....jeg kjeder meg....og liker debatter:)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Jeg trodde du skrev "bingo". He he, så nå ble alt mye mer fornuftig med ett;)
Sentralstøvsugeren Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. desember 2007 Jepp. jeg tok det etter førstemann........måtte bytte igjen nå da silikonen var lekt......
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 28. desember 2007 #11 Skrevet 28. desember 2007 Nei, kunne tenkt meg det selv. Men det får bli når jeg er ferdig med å få barn. Får ønske meg det i 30 årsgave av gubben =) Om jeg er ferdigl da selvfølgelig, men kjekt å være ute i god tid så han får tid til å spare.. hehe
Libido- Skrevet 28. desember 2007 #12 Skrevet 28. desember 2007 De som har runde kule bryster som er alt for stor til kroppsfasongen, ja. Trenger vel ikke utdypes mer? =) Derimot, de som velger vanlig form og størrelse synes jeg ikke mer om enn den vanlige mannen i gata.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 28. desember 2007 #13 Skrevet 28. desember 2007 Nei, "bimbo" (ditt ordvalg) går etter min mening på en sammensetning av oppførsel/framtreden, språk og påkledning.. Er man en ellers tynn kvinne og blåser opp puppene til dobbel FF som står rett til vers når man ligger, så syns jeg vel ikke det er særlig pent, og ville tenkt mine tanker omkring personens oppmerksomhetsbehov i brystregionen..
Gjest Lille jenta mi Skrevet 28. desember 2007 #14 Skrevet 28. desember 2007 Hmmm....det kommer ann på personen rett og slett. Hvis hun i tilegg til silikon har lite i hodet så ja BIMBO!
minst Skrevet 28. desember 2007 #15 Skrevet 28. desember 2007 Sitat (sies med litt pipete stemme): *det er morsomt når folk blir skjent med meg, for de blir litt overrasket. Ikke så rart egentlig at folk dømmer meg, jeg ser jo slik ut (kikker opp og ned på sin egen overkropp)* *blunker samtidig skikkelig med dådyrøynene*
Sentralstøvsugeren Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 28. desember 2007 Er det Lene Alexandria du sikter til, eller damer med silikon generelt?
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #17 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har tre gode venninner som alle har fylt på litt. De hadde forskjellige utgangspunkt og forskjellige ønsker og mål med påfyllet, men de er alle tre flotte, rålekre damer, ikke bimboer, og de har jo de "racksa" i tillegg nå da:) Hehe...
minst Skrevet 28. desember 2007 #18 Skrevet 28. desember 2007 Det var Linni som sa det i et intervju... Mente bare at hun kanskje er litt bimbo. Jeg har silikon selv jeg så mener ikke at damer med silikon er bimbo. Oppførsel er det som gjør at jeg gir noen den "tittelen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå