Alba44 Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 lommekniv i sølv bøker penger sølvbestikk eggeglass i sølv sparebøsse klær kjede keramikkservise sengetøy er noe mer også, men dette jeg kom på )
Mikkemafian Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Bok, sølvbestikk, penger, smykker, sånn til å henge på veggen med inngravert fødselsdato, vekt lengde, dåpsdato, servise, boks til å putte oppi min første hårlokk,
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Den store Barnesangboka Gullarmbånd i Bismarck mønster Sølvsmykke med marihøne, Diverse barnebestikk i sølv Pen billedramme i "sølv" 2 forskjellige smykkeskrin Sølje til nordlandsbunad Penger "Gavekort" på scrappealbum fra dåpen kopp, skål og fat Brodert dåpsbilde Kom ikke på mer i farta. Storebror fikk forresten sånn rørformet beholder i metall til dåpsattesten samt en liten eske med en sølvfigur på toppen til den første melketanna detter ut
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Fonssparing Penger Tinn tallerken med inngravert info på Gull armbånd med navneplate Gull smykke To sølvsmykker Sølje Den store barnesangboka Den store eventyrboka Asbjørnsen og Moes samlede eventyr Karius og Baktus servise Sølv barnebestikk Trestol med rosemalt navn på Skinntøfler Inngravert foldekniv i tinn Rosemalt tine til alle de små skattene Smykkeskrin Jeg fikk gutt forresten
*smula* Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Lillegutt fikk: Barnebestikk Eventyrbok Karius og baktus servise (fra Figgjo) Barnebibel CD Medlemskap i dåpsklubben TrippTrapp Bunadsølje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå