Gå til innhold

Noen som har vært i barcelona?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket hotell lå dere på, og hvordan var hotellet? Skal på bryllupsreise neste år :)

Vil ligge på et hotell i sentrum...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var der en uke nå i november på kjæresteferie. Var SUPERFORNØYD med hotellet!! Hadde fått det anbefalt av venner som har familie som bor i Barcelona og vet mye om byen.

Fantastisk by forresten på alle måter:-)

Jeg må lete gjennom mailen min for å finne navnet på hotellet, men det var god standard i litt sånn minimalistisk designstil. Virkelig supersentralt. Det var sånn at vi gikk innom med poser osv. mens vi var midt i shoppingen for å slippe å bære så mye. Svømmebasseng på taket osv. (det var for kaldt nå i november, men takterrassen var superkoselig med kjempeutsikt, romantisk å ta med en flaske champagne opp dit på kvelden osv.)

Tror det het NH Calderòn,men skal dobbeltsjekke.

Skrevet

Flott! Bestilte dere en pakke med hotell og fly, eller hver for seg? Evt. hvor bestilte dere fra? Hvor mye kom det på?

Skrevet

www.nh-hotels.com

Hotellet heter NH Calderon

Skrevet

Jeg bestilte fly via www.ebookers.no (bruker nesten alltid dem når vi flyr).Vi fløy med SAS/Lufthansa. Direktefly nedover, ca.3.25 min, via München på vei hjem.

Jeg sendte epost direkte til hotellet denne gangen (jeg visste at det var bra siden jeg stoler på dem vi fikk det anbefalt av, de har også reist mye), men ofte har vi også bestilt via www.hotels.com Har også bestilt via ebookers noen ganger.

Jeg fikk like god pris ved å kontakte hotellet direkte, som man fikk via hotellsøkemotorer.

Pris, ja, vent så skal jeg sjekke mailen min, så finner jeg nok det også.

Skrevet

Her er prisene på hotellet:

DOUBLE (per room and night):

19th Nov. --> 183€

20th Nov. --> 198€

21st Nov. --> 198€

22nd Nov. --> 198€

23rd Nov. --> 136€

24th Nov. --> 136€

En euro er omtrent akkurat 8 kroner nå, så du må gange alt med 8.

Skrevet

Flyturen kostet 3738 kroner for begget to tur/retur Oslo-Barcelona med SAS/Lufthansa.

Skrevet

Hvis du bor i nærheten av vestfold, har de rimlige turer til Barcelona fra torp med ryanair.

Skrevet

Tusen takk for hjelpen :)

Skrevet

Bare hyggelig. Håper dere får det fint, det er en utrolig fin by!!!! Den har liksom alt: strand, maaaange severdigheter, nydelig arkitektur, kunst og kultur, kjempegod mat og vin, super shopping, bra klima osv. osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...