Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 lyst på ny! vil ha kamera av grei kvalitet, ikke vga-kamera... ellers åpen for alt! gidder ikke kjøpe veldig dyr! noen som kan anbefale en? og billige steder, kanskje på nettet?
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg henger meg på denne tråden, min telefon døde, så jeg må kjøpe en ny. Men aner ikke hvilken jeg vil ha. Men vil ha en liten en. hehe
Grorüd.. Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Iallefall ikke N95. Den er ikke noe spess..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå