ogladi Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Har kommet meg til uke 27 uten plager og noen form for kvalme. Men i dag har omgangssyka slått til etter at alle hadde det rundt meg første juledag. Jeg er så takknemlig for at jeg har hatt det så bra i svangerskapet! Heldig er jeg. Og jeg må si at alle dere som er kvalme og uvell har min dypeste sympati. Måtte dere bli bra snarlig!
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Takk for det! hehe.. Er 11 uker på søndag og har vært kvalm siden uke 7.. Begynner å bli litt lei kan man si, men hva gjør man ikke for den lille?
sorlandet Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Takk skal du ha:) Var minimalt kvalm med førstemann, men det blir bare verre og verre... Er nå i 10. uke og sitter her og gulper. Skulle egentlig vært på fest ikveld, og hadde gledet meg sånn til å ut og treffe folk, men da jeg stod og sminket meg kom kvalmen bølgende og da var det bare å gå rett til sofaen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå