Gå til innhold

Haaret mitt er glattere enn ditt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvordan vet du egentlig det?? Har du noen gang sett håret mitt? Du kan ikke skrive noe sånn innpå denne siden! Du må vite FAKTA før du snakker, og faktum er at dette utsagnet er helt på bånn! Tenk deg om før du uttaler deg!

Skrevet

glatt hår er kjedelig...rett ned liksom..boring.

Skrevet

Hvordan våger du å skrive dette på denne siden? At glatt hår er kjedelig? Det er helt utrolig frekt av deg, for du har ikke sett alle typer hårfrisyrer med glatt hår!

Skrevet

herregud dama! faen meg det lamaste innlegget ever! fårstå nå at dette e for morro! men stakar deg som følte at dette va meint til deg med ditt glatta fina hår...godt det e hår me snakke om og ikkje rase!!!! ro deg!

Skrevet

Hvorfor gidder du å svare hvis du syns at dette var et lame innlegg? Hvorfor gadd du å gå inn på det da??? Spiller det noen rolle for deg om jeg svarer eller ikke?? NEI DET GJØR TENK IKKE DET SÅ DA TRENGER IKKE DU Å SVARE MEG!!!!!!!! Finn deg et forum som passer til deg! HAR DU PRØVD SKRAVLE?

Skrevet

er det ikke dette du vil da?? det er du som er på kranglesiden..

Skrevet

svare? det var du som sa jeg ikke burde skrive at glatt hår var boring..du svarte vel meg???

Skrevet

Jeg svarte til anonym 2158 din dumme ku. Det som står der er ikke rettet til deg. Dumme ku derimot, er rettet til deg! Ditt hår er også kjedelig.

Skrevet

dette gidder ikke ! du har for dårlig ordforråd og er ikke særlig smart::

Skrevet

DUMME KU DUMME KU! Du gidder ikke fordi det er DU som har dårlig ordforråd!!!!!!!! HAHAHA, synd du trakk deg så kjapt da. Kanskje du bare har verdens kjedeligste hår???

Skrevet

okei, litt gøy dette ja..nei håret mitt er bra..har du noe annet enn dumme ku? og håret?

Skrevet

Gratulerer med innlegget ditt, Balooa! Jeg tipper du er happy med responsen. He he.

Skrevet

P.S. Alle kan få glatt hår ved hjelp av litt ribbefett!

Skrevet

Ja jeg har faktisk noe annet på lager enn det. Du burde fått deg litt sosiale antenner, med tanke på at du ikke skjønner åpenlyst tull.

Skrevet

Nå var det faktisk ikke tull da. Men mitt hår er likevel glattest!

Skrevet

Nei, det er det aldeles ikke!

Naa faar du laere deg aa lese overskrifta, Pukk!

Skrevet

hehe, er det dere to som har sittet og skrevet alle svarene her? sko nesten tro det:-)

Skrevet

Det er fullt mulig å lyve da. Halloooo Balloooo lizm!

Skrevet

Jeg har nettopp fått ny rettetang så mitt hår er aller glattest!!!! HA!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...