mammamammamammamor Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 en gul slimete seig ekkel dings, når eg tørka meg på do . er det slimproppen , eller bare utflod. det ligna på utflod , men var voldsomt mye, så eg trur kansje ikke det var det
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Ingen ekspert jeg da, men det kan vel kanskje høres ut som slimproppen ja.... Hvor langt på vei er du?
*Super*Mamman* Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Kan nok tyde på slimproppen ja..
Nætte;mortil2 Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Min slimpropp var blankrosa... Er bare å ringe føden for å høre, like greit å få helt sikker viten!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå