schnappi Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Sindre, Marius, Thomas, Andreas eller Ola.
Bebis08 Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Marius synes jeg, men er kanskje litt subjektiv siden min lille skjønne nevø heter det :-)
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Andreas:) sønnen min heter det:) Sindre Marius Thomas Liker Ole bedre enn Ola
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #10 Skrevet 28. desember 2007 Av disse synes jeg Ola er finest! (selv om Even er det fineste guttenavnet- heeelt objektivt sett, hehe)
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #14 Skrevet 28. desember 2007 Ola!! Uten tvil - det er et fantastisk navn!
Siivi Skrevet 28. desember 2007 #15 Skrevet 28. desember 2007 Marius og Thomas,di syns eg va finast...Lykke t;)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 28. desember 2007 #18 Skrevet 28. desember 2007 Marius etterfulgt av Andreas :-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #19 Skrevet 29. desember 2007 Ola helt klart! Hvis jeg hadde gutt i magen ville det absolutt vært et av alternativene mine! Andreas som nr 2!
puskiluska Skrevet 29. desember 2007 #21 Skrevet 29. desember 2007 Sindre så Marius. Thomas og Andreas er også veldig fine, men Ola synes jeg er litt kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå