Gå til innhold

Gutten min på 5mnd sover 5 ganger om dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når han skal klare å holde seg våken lenger av gangen, nå er han segneferdig etter 2 timer og bare MÅ ha en lur. Da sovner han av og til nesten før han blir lagt. Så, etter en halvtime er han våken og opplagt igjen, men det gjør jo at det blir mange lurer i løpet av dagen.

Det virker ikke helt vanlig ut fra det jeg leser her inne, er det andre som har barn som er så store og må sove så ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gutt er 4 1/2 mnd. han sover 4 dupper hver dag, hver varer maks 30 min. Ikke tale om at jeg får han til å sover mer når halvtimen er gått, da ligger han i vugga og smiler og er klar for mer lek og morro!

Kunne godt tenkt meg at han tok hvertfall 1 lur på litt mer enn en halvtime pr dag... men ser dårlig ut ;)

Skrevet

Heisan!

Gutten min er 4 1/2 måneder og sover fremdeles mellom alle måltidene. For det meste en liten time, men noen ganger både 2 og 3 timer! Han sover også hele natta, les 19 til 06. Men han er en veldig aktiv liten krabat, og jeg antar at han bruker så mye energi at han bare må sove litt innimellom slagene.....! Men jeg syns at det virker som han sover bittelitt mindre nå enn for bare noen uker siden. Litt kortere lurer og noen ganger er han våken over lengre perioder enn før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...