Gå til innhold

Vunnet tur jeg :-)

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, Nytt og Nyttig spanderer jo av og til turer på sine kunder (jaaa jeg har handlet der ;-) ) og jaggu fikk jeg brev i posten om at jeg kan velge mellom 1 uke i St.Petersburg eller 1 uke i Budapest.....gratis for meg og 4990,- for evt. ledsager :-)

Men så er det jo det med å være borte en hel uke fra Camilla da.....det er jo ikke snakk om tidligst i mai, men er likevel litt skeptisk.....meeeen så er jo hun iallefall 15mnd før det er snakk om å reise....

Hadde dere reist?

Må jo uansett sjekke litt priser og sånt for å se om det er billig totalt sett, men har snakket med folk som har vært på turene dems og de skryter uhemmet av turene iallefall....

Gruble gruble

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mente å skrive at det ikke er snakk om før tidligst i mai....kan velge mellom datoer i mai og juni

Skrevet

Åh, heldiggrisen! Gøy med tur da:) Jeg har ikke vært noen av stedene, men begge to er jo spennende byer. Snuppa er jo godt over året når dere drar, så det burde vel gå greit så lenge hun er hos noen hun kjenner:)

Skrevet

Ja det synes jeg dere skal absolutt gjøre. Tenk så deilig å få pleiet kjærligheten og forholdet en stund. Hiv dere på og få barnevakt hos noen dere stoler og er trygge på. Skal se det blir en deilig vitamin innsprøytning for dere alle tre.

Skrevet

Heldige deg som har vunnet tur! Gratulerer.

Begge byer høres jo superspennende ut! Skjønner din skepsis til å reise bort, men en gang må vel bli den første eller? Jeg er akkurat slik selv, og hadde nok tenkt det samme.

En uke er jo litt lenge å være borte, men da har hun jo blitt en stor jente. Og Camilla er jo så grei å ha med å gjøre, så det er kanskje greit å ta sjansen? Synes du er tøff som drar hvis du gjør det!

Skrevet

Oj så moro! Ikke ofte man vinner ting :-)

Camilla har jo vært på overnattingsbesøk flere ganger, og da er hun vel såpass gammel at det nok går bra. Synes du skal go for it, jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...