Noramor+Sara kommer i april Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 blir jeg gal... For to timer siden fikk vi tlf om at en venn av oss/familien til oss begge har prøvd å ta sitt eget liv.....har store problemer med ulike rusmidler,og psykiske problemer.....han er i "systemet" snart,papirmølla for at han skal få behandling er i gang,men de har fått beskjed om at det er flere mnd ventetid..han kan jo faktisk klare det han vil,før han rekker å få hjelp! Tragiske dette helsevesent vårt! Så for 15min siden ringte min mor for å fortelle at min kreftsyke tante har detti ned kjellertrappa med barnebarnet på armen... gikk bra med barnebarnet,men min tante er det litt usikkert og verre med...hun har nok prøvd å tatt støyten for de begge to! Så nå er hun hentet i ambulanse,og vi venter på svar for å høre hvordan det går! Uff ,jeg blir helt smårar av at det MÅÅÅÅÅ være noe hele tiden... Håper morgendagen går bra for da skal vi ha overraskelses fest for min pappa som fylte 60 lillejulaften....det kommer 75 mennesker som ønsker å feire han...håper det blir en vellykket kveld tross alt annet som skjer rundt oss!!!!!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Huff, hørtes ikke bra ut nei... men ønsker dere lykke til i morgen da:)
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 takk for det......
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Huff, da. En dårlig melding kommer sjeldent alene. Får håpe at morgendagen bringer lykke i hvert fall : ) I mitt forrige sv.skap (2006) var det 5 dødsfall i familien min. Ble til slutt sånn at jeg nesten ikke turde ta telefonen. Rart, for jeg hadde aldri vært i en begravelse før jeg ble gravid og har heller ikke vært i en etterpå.
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2007 oi,merkelig da..ikke særlig åleit når det hele tiden kommer dårlig nytt om venner og familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå