Gå til innhold

Noen som har pose som barnet sover i om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere fornøyd med den? Hvor mye koster en slik? Mini er så fæl til å sparke av seg dynen om natten så jdeg lurer på å anskaffe meg en slik...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har en som er like tykk som en tynn dyne. En nattpose kaller de det kanskje. Vi bestilte den på en lokal babyutstyrsbutikk, den kosta ca 500 kroner. Den er god:)

Skrevet

jeg har til begge. Minsten sover i en babypose fra Sparkjøp, frøkna sover i en fra going.no. Den er stor og god, og glidelåsen er opp/ned så hun tar den ikke av seg=)

Skrevet

Jepp.

Vi har en fra HM vi. Kostet vel 150 kr eller noe, og funker kjempe flott.

Har sett mange kjempe søte poser på div barneutstyrsbutikker. Prisene på de jeg har sett ligger på rundt 500 kr.

Skrevet

signerer stolt mamma. Har også en fra HM til 150 kr, den fungerer kjempegodt. Så en på en babybutikk til 699...

Skrevet

Jenta mi brukte pose fra hun var rundt 8 - 9 mnd og fram til toårsalder. Det fungerte ypperlig. Den første posen kjøpte jeg for rundt 500 kroner på Baby Shop, og så har hun hatt 2 -3 som vi har kjøpt på www.going.no. Husker ikke hvor mye vi betalte der, men en god del billigere. Veldig fornøyd. Det var en drøm å begynne med pose etter problemer med å sparke av seg dyna!

Skrevet

Vi har en mellomtjukk fra Go'ing, og en tynnere fra Stokke og er veldig fornøyde m/ dem. Dattera klarer ikke å sparke bort dyna lenger, og er derfor ofte varm eller lunka om morgenen i motsetning til før. :)

Skrevet

Er det så stor prisforskjell?? Er de fra HM og Sparkjøp like gode?? Kjøper lett en av disse i stedenfor å bruke 500-600 kr..

Skrevet

Go'ing-posen kosta 299,-, Stokke-posen var satt ned til 99,-!

Skrevet

Tror de er like gode. Grunnen til at vi kjøpte til 500 var at de aldri fikk inn igjen på HM... He he, vi blei lei av å vente og gutten frøys i den tynne posen sin.. :)

Skrevet

vi kjøpte en babysafe på exit til 399.-

mye fordi snuppa spente av seg dyna, men også pga min skrekk for krybbedød å at ho skulle snu seg på mage å ikkje klare å snu seg tilbake på rygg igjen.. bynte med safen da snuppa va 3 mnd, å ho bruke den enda å ho e 16 mnd.. no kler ho den på seg sjøl i senga :-)

Skrevet

Hvor får man kjøpt Stokke-posen på tilbud??

Skrevet

minste på 17 måneder bruker det. veldig fornøyd men ho tar den av seg så må inn å ta den på igjen... enda glidelåsen er oppned....;)

koster rundt 300 tror jeg.. kjøpt i sverige. har en fra going også men den er noe tynnere.. men kjekt å ha to så man har når den ene er på vask:)

Skrevet

Hva har dere under disse posene? Kun en body?

Skrevet

vi har pysj.. hvis det er varmt holder det med body men ikke nå på vinteren.

Skrevet

Vi har pysj under:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...