pøber´n & je Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Har kjeda meg foran dataen i dag, så nå har jeg bestilt 4 nye singstar *S* Gleder meg allerede Alt bra med deg? Formen bedre?
minst Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Å juhu!!!! Formen begynner å komme seg ja... må jo det med hundre små i hus :-)) Å det er såååå bra når du kjeder deg!!!! Gleder meg!!! *hyyyl-skriiiik-hyl* Alt vel meg deg og Pøber'n ?
pøber´n & je Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 Hehe. Tror ikke kontoen min er like enig. pøbern er hos gravøren og har hatt julegaveåpning der. Så han er nok mer enn fornøyd ja *S* Jeg har det bra, sånn utenom at jeg kjeder meg da *S*
minst Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Nei kontoen blir nok ikke så fornøyd. Men du og jeg og vi to kommer til å smile fra øre til øre... hihihi....
pøber´n & je Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2007 Og jeg vinner. Helt sant. Skal bare ha en til da, så skal jeg ikke ha flere spill. Da skal jeg begynne å kjøpe buzz spillene isteden *S*
pøber´n & je Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2007 Ja ta med de om du gidder. Jeg har buzzera, men ingen spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå