Gå til innhold

Kynnere / rier ???

*3 prinsesser + 1 prins*anno74

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste at kynnere starter øverst i magen og livmora blir hard, varer ca 30 sek. Mine " kynnere" starter nederst i magen, bygger seg opp får så å avta igjen, varer ca 60-70 sek.De er litt vonde.føler jeg må på do å bæsje når de holder på, har ikke den følelsen når ikke " kynnerene er der" Har i peiroder i dag hatt opp mot 7-9 i timen ( dette varte ca 3 timer) Har roet seg igjen nå, har 3-4 i timen nå. Kan dette være maserier??? Har murringer også men det har jeg egentlig hatt de siste 2 ukene.

Er bare 33+3 i dag.

Har hatt mye vanlige kynnere siden uke 16 men dette føles veldig annerledes. Babyen er også veldig aktiv i mellom disse takene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er maserier...jeg var innlagt med det for 4 dager siden...jeg hadde eller har enda press mot endetermen

Skrevet

Men det trenger vel ikke bety at noe er på gang ???

Skrevet

Nei men tror du bør sjekke det hvis riene kommer jevnlig og press på rompa men i mitt tilfelle var det ingen vits i å dra opp

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å ringe hvis jeg får hyppige kynnere og de begynner å kommer over minuttet, slik at de i alle fall kan få snakket med meg og vurdert om en bør komme inn for kontroll.

Skrevet

jeg har nå veldig vondt iryggen. og endetarmen.. det presser. klarer nesten ikke sitte, stå eller gå.. og det stråler mot magen... er det rier?

Skrevet

hvor langt er du på vei ? Det høres ut som rier du har. jeg sitter her og tar tiden på mine, håper ikke jeg har rier da jeg bare er 33+3.

Grunnen til at jeg er i tvil er at sist fødsel kjente jeg ikke forskjell på kynner/rier. Men fra det begynte å gjøre intenst vondt tok det bare 1,5 time til hun var ute så kjenner jeg er litt obs på disse som jeg har nå.

Skrevet

er 36+5 uker.. men har 4cm åpning..

Skrevet

oi,det høres jo ut som noe kanskje er på gang da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...