*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Leste at kynnere starter øverst i magen og livmora blir hard, varer ca 30 sek. Mine " kynnere" starter nederst i magen, bygger seg opp får så å avta igjen, varer ca 60-70 sek.De er litt vonde.føler jeg må på do å bæsje når de holder på, har ikke den følelsen når ikke " kynnerene er der" Har i peiroder i dag hatt opp mot 7-9 i timen ( dette varte ca 3 timer) Har roet seg igjen nå, har 3-4 i timen nå. Kan dette være maserier??? Har murringer også men det har jeg egentlig hatt de siste 2 ukene. Er bare 33+3 i dag. Har hatt mye vanlige kynnere siden uke 16 men dette føles veldig annerledes. Babyen er også veldig aktiv i mellom disse takene.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg tror det er maserier...jeg var innlagt med det for 4 dager siden...jeg hadde eller har enda press mot endetermen
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. desember 2007 Men det trenger vel ikke bety at noe er på gang ???
mamma til 2 små:=) Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Nei men tror du bør sjekke det hvis riene kommer jevnlig og press på rompa men i mitt tilfelle var det ingen vits i å dra opp
BlåklokkaVest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har fått beskjed om å ringe hvis jeg får hyppige kynnere og de begynner å kommer over minuttet, slik at de i alle fall kan få snakket med meg og vurdert om en bør komme inn for kontroll.
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 jeg har nå veldig vondt iryggen. og endetarmen.. det presser. klarer nesten ikke sitte, stå eller gå.. og det stråler mot magen... er det rier?
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2007 hvor langt er du på vei ? Det høres ut som rier du har. jeg sitter her og tar tiden på mine, håper ikke jeg har rier da jeg bare er 33+3. Grunnen til at jeg er i tvil er at sist fødsel kjente jeg ikke forskjell på kynner/rier. Men fra det begynte å gjøre intenst vondt tok det bare 1,5 time til hun var ute så kjenner jeg er litt obs på disse som jeg har nå.
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 er 36+5 uker.. men har 4cm åpning..
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. desember 2007 oi,det høres jo ut som noe kanskje er på gang da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå