Gå til innhold

Små barn og tenner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille jente er 15mnd 3. januar, ho har nå fått tilsammen 12 tenner. tror det er flere tenner på gang, for ho biter og gnager på alt som kommer nær munnen hennes.... mitt spm er, hvor mange tenner har deres små, og hvor gamle er de? litt intressant å vite :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo min ganske liten så er ikke sikkert vi er i "målgruppa" du tenker på da men.. han er 5 måneder og 3 uker gammel og har fått to tenner de siste par dagene:)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Snulla fikk tann nr 7 og 8 nå i jula...hun har også hatt vannkopper i jula, så vært mye styr, men det er jo bra at det er ferdig nå, for det betyr at hverken barnefar eller jeg har måttet hanskest med dette aleine (feira jula hos hans foreldre).

Vesla har ingen tenner enda...snulla fikk sine første da hun var 8 mnd, så håper vesla venter like lenge!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Snulla er 14,5 mnd og vesla 3 mnd forresten!

Skrevet

Lille gull er 8 mnd, og har to svære tenner oppe med skikkelig "Kurt-Nilsen-mellomrom" og to bittesmå nede :)

Skrevet

min tulle er 11 mnd, har 4 tenner oppe og 4 tenner nede, tann nr 9 en jeksel nede kom nå for ett par dager siden, ser det er fler på gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...