Gå til innhold

Ang reductil.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har bestilt reductil fra usa, hvor lang tid tok det før dere fikk varen? bestilte den 8.desember, men har ikke fått de ennå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor bestilles dette da? trodde man måtte ha resept jeg, og oppfølging.

Skrevet

Reductil er en type slanketabletter som skal hjelpe en ned i vekt, den øker forbrenningen, søtsuget minker, og metthets-følelsen varer lenger.

Etter som jeg har lest på norske nettsider, så går man ned 3-5kg i mnd i snitt, og disse kiloene kommer ikke på igjen.

Skrevet

Når det gjelder disse tablettene så er det ganske viktig å få oppfølging fra lege! Det er jo en grunn til at leger ikke skriver dette ut i hytt og pine. Selv jeg som veier 120 kg får ikke dette!

Dessuten kan man reagere på diverse matvarer; som feks fett. Det er mange som får diare og magekramper av å spise disse matvarene.

Det er TULL at kiloene ikke kommer tilbake!!

Skrevet

Du er nok feilinformert.

Det er sjeldent man går ned 3-5 kg med de tbl uten kostendring ved siden av + trim.

Kg kommer også på igjen, om du ikke endrer matvaner, for kroppen lurer tbl.

De ødela tennene mine og, så de er ikke verdt det

Skrevet

Og hvis du ammer så vil det kommer mye giftstoffer/slaggstoffer over i morsmelka. Jeg kommer nok aldri til å ha tro på slankepiller.

"alle" vet at å spise oftere og mindre og mosjonere mer er det som hjelper.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Reductil. Jeg gikk ned 26 kg på 9 mnd. Dette er 1 år siden og jeg har opp 5 dette året. Jeg vet at i utlandet selger de mye som er "fake" derav billigere pris og ingen resultat. Den gode nyheten er at de har blitt billigere i Norge, fra 700 til 400 for 1 mnd. Men du MÅ følges opp av lege!!! Slike midler må tas på alvor!

Skrevet

jeg er også veldig fornøyd har gått ned 32kg på 7mnd.. riktignok har jeg jo endra litt i kostholdet, og trener mer... er på kontroll hos legen så ofte jeg ønsker.. Jeg er super fornøyd... hadde fakktisk ikke gått ned noen ting uten dem.. har prøvd samme kosthold og trening før.. og gikk opp og opp og opp...

Jeg blir skremt av dem som bestiller slikt fra utlandet... De må nokk være ganske desperate...

Skrevet

Jeg vil gjerne høre mer om disse tablettene! Jeg MÅ gå ned 30 kg, men helst 40. Legen min mener at dette er noe jeg kan gjøre selv, men jeg mener at det må sterkere skyts til.

Hvordan gikk dere frem dere som fikk disse tablettene?

Har det noen bivirkninger; type diare hvis du spiser fett feks.

Jeg spiser alt for lite mat og alt for mye snop! Det er mitt problem.

Og beveger meg stort sett kun rundt i leiligheten... Jeg skulle ut på tur nå, men det er sånt drittvær at jeg ikke orker, men jeg skal ut litt senere da. Må jo bare bite tennene sammen :o)

Skrevet

Jeg er den anonyme som har gått ned 32kg på 7mnd..

Hvordan jeg gikk frem for å få disse? Jeg har snakket åpent med legen siden jeg var gravid.. ville hatt kostveileder eller hjelp fra sykehuset allerede fra uke 10.. var redd jeg skulle legge på meg en hel haug, selv om jeg holdt meg unna snop og brus. Sykehuset hadde ikke nokk resurser til å hjelpe meg..

Jeg fakktisk bare bestemte meg at NÅ vil jeg til legen å høre hva han har å si.. Har prøvd milkshake dietter, spis mindre, tren mer, ikke junkfood, og andre rare gå ned i vekt tips. Men det gikk ikke..jeg har heller ikke vært så stor spiser noen gang, og ikke så mye usundt..

første dag hos legen gikk jeg på vekta.. stoppa på 120kg.. (gosj)

Jeg fikk i oppdrag å skrive ned alt jeg putta i meg av mat og drikke i 2 og en halv uke. Da skulle jeg tilbake til legen for å "vise" dette...

Han ga meg disse Reductil uten tvil, det skulle hjelpe på søtsuget, og minske matlysten.

Jeg fikk beskjed om å kutte ned på mat itillegg.. fra 2brødskiver til 1brødskive til frokost, fra2 poteter til middag til 1.. osv.. Bananer og epler er FY FY.. eller en gang iblandt er det greit. men gulrøtter og kålrabi er supert :)

Drikker bare vann og unner meg sjeldent brus.

Sukkersuget måtte jeg fakktisk gå inn for selv, kasta eller ga bort alt av snop og digg i huset, og på butikken fortet jeg meg forbi disse hyllene i starten. Var veldig vanskelig. men litt etter litt minsket søtsuget :)

Var jeg hos familie og venner som jeg riktig nokk ikke ville skulle hjelpe meg med dette, fikk lage den maten de ville ha selv, jeg tok 1pizzastykke selv om det var kjempe godt... når noen venner hadde pomfritt og kjøtt, spiste jeg fakktisk bare kjøttet med 5pomfritt til.. de så en smule rart på meg :P

Dressing og majones klarer jeg ikke tanken på lengre heller.. Men litt rømme spiser jeg innimellom.. Har også byttet ut vanlig pasta og ris til fullkorn..

Jeg har vell forsåvidt ikke hatt noen bivirkninger, var litt søvnløs en eller 2 netter, men det kan jo skyldes så mangt..

Jeg starta å trene på studio 3-4dager i uka fra September av.. hadde da gått ned 20kg.. og følte meg allerede lettere.. og jeg hadde fått bedre selvtilit.. :) Før september gikk jeg en times tur til dagen, så dro mini ut for å gå tur tidlig på morgenen før hun begynte i barnehagen i august.. og etter det gikk jeg turer hver dag etter barnehage levering for så å gå hjem å dusje så på jobb.. (jobbet 50% frem til oktober, og jobber nå 80 og begynner sent 2dager da jeg tilbringer ca 1-2timer på studio)

Skrevet

En gang gikk jeg ned 10kg på en måned, og en annen gang 22 kg på 3. Jeg begynte å gå turer hver dag min 30 min pr dag og sluttet å drikke brus.

Jeg kommer aldri til å tro på slike "slankepiller" for det er så mye høgg i dem at man ikke kan være trygg. Uansett hvor mye legeoppfølging man får.

Skrevet

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322000

Her står det mye om de. Det er veldig mange alvorlige bivirkninger du kan få av disse tabelettene så du trenger virkelig oppføligng av lege.

Det er forøvrig ulovlig å innportere disse tabelettene til Norge så om du har bestilt de fra utlandet kan det få konsekvenser for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...