L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Lillegutt er 3 mnd i dag og har vært kjempe flink til å sove om natta. Lagt seg 24 og sovet til 05/06, fått mat og sovet til 09. Dette har han stort sett gjort side han ble født. Nå har han derimot begynt å legge seg 22, men våkner hver 45 min... Og sover utrolig urolig... Han skal ha mat hver gang han våkner, og det samme egentlig på dagen... Jeg er veldig sliten, og mangler søvn for han sovner bare 2 blunder på 30 min i løpet av dagen... Så i dag har han spist hver time, dette har foregått nå i 3 dager. Kan også legge til at jeg har hele tiden hatt masse melk og han har lagt rikelig på seg siden fødselen... Hva skjer? Og hva bør jeg gjøre??? hilsen fortvilte og trøtte
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. desember 2007 dytter=))
Mammapudding Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Hadde også en sånn periode på rundt 1 uke da Leah ble 3 mnd. Det er vanlig at de har en skikkelig krevende økeperiode i den alderen. Kanskje det er det? Jeg hadde også masse melk, men likevel så økte hun i den alderen. Det er kjempeslitsomt mens det står på, men det går heldigvis over..håper det gir seg snart om det er det som skjer hos dere:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 ja jeg er så utrolig trett... hehe... Moren min mener vi bør begynne med litt grøt, men jeg er skeptisk... Finnes det ikke bare grøt til 4 mnd ?
Mammapudding Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Du KAN begynne med tynn velling, helsesøster anbefalte det til meg da Leah var 3 mnd, men jeg prøvde og hun ble bare mer urolig og fikk vondt i magen. Nå får hun det hver kveld og det funker fint, hun er 4,5 mnd. Jeg ville ventet til 4 mnd, men det er pga min dårlige erfaring. Om du vil prøve velling så kan du prøve 4 mnd maisgrøt som blandes med mm eller mme..husk litt malt for magen da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå