BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Har lest endel bra om den. Men er det noen som har erfaringer ang denne badebøtta? Leste at den er bra for urolige barn. Hvor tidlig kan jeg begynne å bruke den, og hvor lenge? Til hun er 1 år? 2?
Nickeguri Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg har veldig gode erfaringer med den. Vi begynte med Tummy Tub da jenta var rundt 3 mnd tror jeg, men kunne nok begynt enda tidligere også. Hun stortrivdes i den, og brukte den til litt over ettårsalder. Les forøvrig mer om Tummy Tub her: http://www.tummytub.no/tummytub-da-293.aspx
Nickeguri Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Vil bare tilføye at vi gjerne ville bruke den lenger enn 1 år, men da var hun litt i største laget. Jeg husker ikke helt hvorfor vi mente det. Det står at den kan brukes lengre enn ved 1-årsalder også. Men dette avhenger vel litt av høyde og vekt også, og vi hadde en stor 1-åring, i hvert fall.
Bananikakao'n Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Jeg synes det var veldig vanskelig å holde barnet oppi der, jeg. Grei nok når hun ble større og holdt seg godt selv liksom.. Smak og behag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå