BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Har lest endel bra om den. Men er det noen som har erfaringer ang denne badebøtta? Leste at den er bra for urolige barn. Hvor tidlig kan jeg begynne å bruke den, og hvor lenge? Til hun er 1 år? 2?
samuraibeibi Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Hei! Har fått låne en tummy tub og vi liker den forsåvidt godt. Men jeg har sett på nypris at den er ganske dyr, det er jo bare en plastbøtte med gode avrundinger. Det går rett og slett an å bruke en vanlig bøtte istedet. Eller kjøpe brukt selvsagt. Jeg har også lest at den kan være god mot kolikk og uro, men et godt bad, uansett hvordan det foregår, vil jo stort sett virke beroligende på babyen. Den kan vel brukes til en 8 - 10 kg. Mulig den finnes i forskjellige størrelser, det vet jeg ikke.
selma07 og engel Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Vi har en, og det er det lureste jeg har kjøpt til Selma!! Kjøpte den da hun var 3 mnd, og vi bruker den enda. Hun er nå 10 og en halv mnd. Hun storkoser seg i den!! Helt fra hun begynte å bruke den så har hun kunne sitte i den selv, plaska, smilt og vært strålende fornøyd!! En helt annen opplevelse å bade henne i den enn i badekaret til stellebordet., Har nå bada i storkar hos tanta si, og hun kosa seg der også! Men jeg har bare varme ting å si om tummytuben!! Verdt hver ei krone!!! Løp å kjøp!! De kan bade i den til det ikke er plass lenger. . Bare passe på at de ikke røyser seg opp og tipper den!!
Mrs. Bouquet Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Vi har brukt den en del, syns det var litt stress når jegmåtte holde hodet hennes hele tiden, men når hun ble litt større var den veldig grei. Bruker den ikke så mye nå (11 mnd.) da hun får bade i det store badekaret.
Mazza** Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Vi har en slik. Vi er superfornøyd. Småen blir kjemperolig og storkoser seg i bøtta. Han er nå 3,5 mnd og vi har brukt den siden han var 2 dager gammel! Nå plasker han skikkelig og smiler og ler når han sitter oppi der. Denne kan han bruke til ca han er 1 år står det. Vi har balje også, men den står fortsatt urørt, blir vel å bruke når han skal begynne å leke litt når han bader.... Anbefaler dette på det sterkeste jeg hvertfall
dårlig ånde Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 tummy tub er helt fantastisk, lillemann koser seg storveis i den, det har han gjort helt siden vi kjøpte den da han var 6 uker. jeg angrer på at vi ikke kjøpte den tidligere! lillemann hadde kolikk, og tummy-tuben var gull å ha nåt han hadde luftsmerter som plaget ham - vi satte ham i balja og der satt han og hoppet opp og ned og rapte og prompet masse! han sluttet alltid å gråte når han skulle bade. nå er et varmt bad fast del av kveldsrutinen, og lillemann blir så blid og fornøyd! selvfølgelig var det litt stress å holde hodet oppe, men min erfaring var at dette også var vanskelig i en vanlig badebalje.
dårlig ånde Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 jeg betalte forresten 198 kr for den på Babyshop.
Super-Langbein Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Super- fornøyd her også. Begynte da baby var nyfødt og vi kommer nok til å ha den litt til ( 8 mndr. nå). Skal bytte den ut slik at baby kan ha badeleker å kose seg med også.
Snupi27 Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 vi har den.. brukt den siden fødselen. nå er hun 5 mnd og vil ikke bruke den mer så vi skal ut å kjøpe badebalje..! =)
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2007 Tusen takk for svar Da går vi nok til innkjøp på Tummy Tub
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå