Beama Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Har best erfaring med libero til førstemann. Så fortsetter nok med det til denne også=)
Kakebakesøte Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Libero de første 7-8 mnd, pampers etter det. Synes pampers sitter bedre på stumpen til snuppa nå enn libero. Jeg tror nok jeg prøver libero på gutten vår nå og ser hvordan det fungerer.
melkekua™ Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Best erfaring med libero her også, så kommer til å bruke det til lillemann også. Har også vært fornøyd med coop sine, så kommer til å kjøpe de også.
Mooncake Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Bruker Libero på jenta vår, funker perfekt - ikke like fornøyd med Pampers på henne. Har prøvd Coop og andre merker også, men de holder ikke like godt på væsken, synes jeg, hun er våt på morran med de. Men, alle gutta i barselgruppa bruker Pampers. Jeg kommer til å prøve begge når lillemann kommer
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Det er ikke store forskjellen, men jeg synes Pampers er hakket tynnere og dermed mer behagelig. Så jeg foretrekker det.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Presisering: Jeg kjenner at Pampers er tynnere, og dermed tenker jeg at det er mer behagelig for babyen. Bruker ikke bleier selv, altså;-) Anonym over
Mooncake Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Min erfaring med Pampers er at vesla blir våt - de lekker på henne. Altså er ikke passformen god for henne.
Ladybug~N&E Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 vi bruker pampers. den er myye tynnere og har elastikk i sidene. den holder tett. gutten min er lang og tynn og har smale bein så den tynne bleia passer godt til hans form. har prøvd libero også men syns det blei for klumpete og hardt. for mye bleie mellom beina lissom. og stram siden det ikke er strikk i sidene. spesielt når han hadde tisset blei bleia blir stiv og hard. fyllet i pampersen blir til gele når den blir våt så den blir ikke så hard og tett som liberoen. men tror det har mye med kroppsfasong å gjøre. den ene passer bedre enn den andre;)
stjernene mine** Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 Hva heter di forskjellige pampers/ libero bleiene fornoe mere? Di som er bra altså.. er jo et hav av bleier i butikkene.. blir heelt forvirra jeg;)
nungo Skrevet 29. desember 2007 #11 Skrevet 29. desember 2007 Tror i grunnen ikke forskjellene er så store; det er vel mer en vanesak. Vi brukte stort sett Libero til eldstemann i alle fall det første året, så vi kommer vel til å bruke det nå også - av gammel vane :-)
Maigullet Skrevet 29. desember 2007 #12 Skrevet 29. desember 2007 Brukte libero på jenta, og til å begynne med på gutten også, men så begynte han å tisse igjennom på natta. Da var det bare pampers activ-fit som holdt tett! Den er veldig elastisk, og man får tettet godt alle steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå