Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hva får man ha på seg under et keisersnitt og kan noen fortelle meg hvordan de fikk gjennomført sitt planlagte keisersnitt?
barb81*har født!* Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Hei. Jeg har kun hatt akutte ks, men på begge de, så hadde jeg på meg nettingtruse med bleie (pga vannavgang) og sykehusskjorte. så man er ikke naken:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 du får ha på deg en sykehusskjorte.den nettingtrusa overnevnte hadde på seg,ble nok tatt av,uten at hun registrerte det,sier seg jo selv at du ikke kan ha på deg en truse med bleie, under et keisersnitt.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 hadde sykehus-skjorta og trodde også jeg hadde nettingtrusa på meg... *ler* hmm det har jeg aldri tenkt på om de tok den av uten at jeg visste det.. Var så tildekt at jeg så ikke en skit =)
maviku Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Heisann=) Har hatt ett planlagt keiser snitt, du har på deg sykehus skjorta, men ingenting nedentil.. Dei legger jo inn kateter på deg.. Mitt ks gikk rolig og fint for seg, skal ha et til no i Januar, og har trua på at det skal gå liiike fint=)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 dumt spm igjen legges kateter utenpå "tissen" eller inni?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 kateter er en tynn plastslange som settes i urinrøret
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Hadde kun på meg sykehusskjorte, ble katetrisert, og beina ble surret inn med bandasje... Pga fare for blodpropp tror jeg det var hun sa til meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå