nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hvor mange måltider om dager? hvor ofte sover de på dagen og hvor lenge varer lurene? sover de ute i vogna eller inne? Når legges de for kvelden ( 7-8 tiden?) Sover de hele natten eller får de mat? Min gutt får ca 6 måltider han er våken ca 1-1,5 timer og sover da 1-2 timer ( for det meste en time) han spiser hver 3. time Jeg legger han ca 19.30 eller 20 00 og da våkner han ikke mer. jeg våkner han da ca 2300 og gir han mat og da sover han til ca 5 på morraen. lurer på hvordan dere har det?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Her er det morgen ca kl 7.30 Han spiser ca hver 4. time på dagen. Søvnen varierer veldig. Han er stort sett trøtt etter 1,5-2 timer, men det er ikke alltid så lett å få ham til å sove. Leggetid er ca 7 og da våkner han som oftest en gang på natten mellom 2-5. Han har riktignok sovet gjennom hele natten et par ganger, men tror ikke han har tenkt å gjøre det til en vane...
*Smiley* Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Legger seg 2230 sover til mellom seks og åtte på morningen.Mat og sove igjen til 10-11.Så står han opp. Får han ikke til å legge seg tidligere om kvekden ennå. Men han sover hele natta og det er deilig.. Sover ca 3 kvarter til1 time noen ganger i løpet av dag og kveld. Bades og mates og koses før natta:)
Ladybug~N&E Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 min er 4mnd nå men vi har hatt samme rutiner siden han var 3. sånn ser vår dag ut: han får 5 måltider om dagen hver 3-4 time. sover ca. 30 min - 1,5time mellom måltidene. han legger seg klokka 21 og sover hele natta til klokka 0830. han sover inne når han dupper i løpet av dagen. han sov ute da han blei født og på høsten men nå er det kaldt og vått og endel vind så har ikke helt følt meg komfortabel med å legge han ute. selv om det helt sikkert ikke gjør noe;) er ikke minusgrader enda.
Sistah*G07*J09* Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 omtrent samme rutine har vi på vår lillegutt på 3,5mnd Legger seg ca.kl.20:30-21 og sover da helt til morgenen imellom kl.08 og 09. Sover på dagen flere blunder alt fra 30min til 1,5time. I dag har han bare sovet tre blunder, så han var stup trett da han la seg sover stortsett inne i lekegrinda på dagen, men noen ganger sovner han i vippestolen (heldigvis en slik man kan legge helt flat). Ellers så spiser han ca.7 ganger i løpet av dagen, inkl. morgen og kveldsmåltidet. ca. kl.08:30, kl.10:30, kl.13:00, kl.15:00, kl.17:30, kl.19:30 og kl.20:30. Trenger endel mat vil jeg tro, siden han ikke få noe på de ca.12timene han sover på natta
Mazza** Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 Hvor mange måltider om dager? hvor ofte sover de på dagen og hvor lenge varer lurene? sover de ute i vogna eller inne? Når legges de for kvelden ( 7-8 tiden?) Sover de hele natten eller får de mat? Min gutt spiser 5-6 måltider pr dag + et nattmåltid. Han sover en lur på morgenen sånn rundt 10-11, den varer mellom 30 min og 1 time. da ligger han i vippestolen eller i vugga. Hvis vi er ute og triller eller jeg legger han ut i vogna kan han sove 3-4 timer midt på dagen. Begynner å legge han ofte ved 2130 tiden, er håpløst før det ennå ( Råd mottas med takk!! ), som oftest sovner han mellom 22-23 , han våkner 1 gang i løpet av natta , sånn ca 4.30 , spiser og sovner igjen til sånn mellom 8-10. Skal virkelig begynne skikkelig med leggerutiner fra 1 januar!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #7 Skrevet 29. desember 2007 Hvor mange måltider om dager? hvor ofte sover de på dagen og hvor lenge varer lurene? sover de ute i vogna eller inne? Når legges de for kvelden ( 7-8 tiden?) Sover de hele natten eller får de mat? spiser ca 3-4 time. Sover både inne og ute, inne sover hun ca en time, mens i vognen kan hun sove 4timer. Stelles for kvelden kl 18, er forlengst sovnet til 19.00, da sover hun til ca 4, får mat og sover til 9-10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå