Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 vet ikke hvordan jeg skal fortelle det uten at det blir feil eller missforstått.... jeg er gravid og venter barn nr 2 og 3... de er ønsket og planlagt.. men av og til får jeg en ekkel følelse over at jeg ikke vil ha baby allikevel.. vil ha baby og søsken til barnet jeg har fra før.. men jeg får så dårlilg samvittighet ovenfor barnet jeg har fra før.... er så redd han skal bli skuffet og lei seg og føle seg mindre verd pga de nye barna eller føle vi er mindre glad i han fordi det kommer flere barn..... vil jo at han skal ha søsken og vil jo ha flere barn.. men får så dårlig samvittighet ovenfor barnet jeg har nå.. vet jo at de har godt av å få søsken og lære det å måtte dele tid og oppmerksomhet.. men får så vondt på hans veine..... så av og til ønsker jeg at jeg ikke var gravid pga at jeg er redd for hva han vil føle... rart og ekkelt.. noen som har følt noe det samme???
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Kan si at jeg har hatt slike tanker selv ja. Senest i dag hadde jeg det da jeg lå på gulvet å lekte med jenta mi på snart 3 år. Har nå roet meg ned med at det er helt natulige tanker å ha. Hun kommer til å bli sjalu og kanskje føle seg litt utenfor og kan bli redd for å bli byttet ut med en baby. Men tror det er noe vi bare må regne med. De kommer over det og vi må være flinke til å ikke glemme de eldre søsknene. De kommer til å få så mange fine år med lekekammerater i hverandre håper jeg.
ALMA1 Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Tanken har vært der,også kan jeg ikke forstå hvordan det går an og bli så gla i et menneske til som jeg er i jenta mi liksom....hun er jo verdens beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå