Gå til innhold

Noen her som har Ticket to Heaven pose???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe den korte versjonen for å ha i søskensetet til P&T vogna vår. Lurer på om den er bra? Er det hull til seler i den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den posen til sønnen min. Nå er han akkurat blitt 2 år og jeg synes den er litt i korteste laget til han, men nå har vi ikke bruk for posen mere siden han sover inne både hjemme og i bhg.

Ja, det er hull til seler i den.

Har vært veldig fornøyd med posen.

Skrevet

Hei;) barnet mitt ligger i magen så jeg har ikke denne posen selv. Men har to barn i barnehagen som har denne posen. Jeg syntes denne posen er veldig fin. Liker godt at den ikke er så klompete, at den er lett å åpne og lukke og er kjempe varm og god. Det er hull til 5 punkts sele i den. kommer nok til å kjøpe denne posen selv til mitt barn:)

Skrevet

Kjøp den lange så den kan brukes lenger. Jeg har den i søskensetet til p&t-vogna vår. Passer veldig godt, både i søskensetet og hovedsetet!

Det er hull til seler, og du har to alternativ til selen mellom beina. Du må bruke den lengst oppe i søskensetet og den lengst nede i hovedsetet.

Nå er det stort sett storebror på 2,5 år som sitter i søskensetet, og han liker ikke å regntrekket på når han sitter i vogna så da er det supert at den er vanntett. Og den lange modellen er akkurat passe, den korte hadde blitt for liten. Han er 95 cm.

Er veldig fornøyd med posen. Blir litt kald på de kaldeste dagene, men da har jeg bare teppe inni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...