Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg vet dessverre så altfor godt hvordan du har det... Jeg og samboer har to barn, og vi er egentlig i samme situasjon. Vi er veldig ulike. Han er gift med jobben, liker å lese mange aviser, se nyheter og slappe av, mens jeg er en mer energisk og sosial type som liker at ting skjer rundt meg. Sexlivet er på bånn, og det har det allerede vært i snart 3 år. Jeg har kjempehøy sex drive, mens han sjelden vil eller orker. Jeg har prøvd hardt over flere år, i hvert fall de siste 3, å jobbe med dette. Har gjort romantiske ting, bestilt kjæresteturer, tatt initiativ til voksenmiddager osv. osv. Nå har jeg gitt opp, får aldri noe tilbake.. Da har det gått som det måtte gå, jeg har forelsket meg i en annen. Jeg er i en kjempevanskelig situasjon. Han andre bor i en stor by på vestkysten i USA, og jobben (pilot) gjør det vanskelig for ham å flytte. Vi er virkelig soulmates, bestevenner osv. og har det superlidenskapelig.. Begge har kjempehøy sexlyst. Vi har også veldig like verdier, like interesser osv. Men det er utrolig vanskelig å velge en som bor på andre siden av jordkloden (nesten). Det er ikke lett å pendle mellom en tilværelse i USA og en tilværelse i Norge. Han er superseriøs og mener vi skal greie dette. Han har fridd og er superklar for barn etc. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men vet jeg står overfor viktige valg.. Kan noen kopiere over dette til skravle please?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå