<3 Beibi i magen <3 Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 hei.. jeg leste innlegget ditt, og fikk vondt inni meg... min mor var/er også "missbruker" jeh har ikke noe barndom, noe hun stjal fra meg som liten, jeg og min bror ble kidnappet av våres egne besteforeldre pga min mor viste hun kom til å tape forreldreretten mot min pappa.. de var den største saken i 92-93 i hele norge.. var på nyheter og aviser.. "bylund saken" 2 små barn som ble kiddnappet.. men nok om de.. min mor var så ruset når vi var små at hun låste meg å min 2 år eldre bror ute på trappen om vinteren for hun satt inne og ruset seg.. hun er ufølsom, ingen morsinstinkter i de hele tatt.. jeg er veldig skuffet over å ha den moren jeg har for jeg har gått glipp av såå mye av min barndom.. blitt slengt litt over alt.. barnehjem, litt pappa litt mamma å litt over alt.. jeg kjenner inni meg nå etter å hya lest de du skrev at de vonde minnene kommer tilbake.. å som du sier om den lille din som må sitte å høre på masse "dritt" om sin bestefar er ikke no kjekt.. jeg venter mitt første i august, og kommer til å forlange rene pisseprøver viss hun skal treffe sitt barnebarn.. mitt lille troll skal ikke tenke på sin bestemor som en illeluktene dame som snakker stygt om sin bestefar eller noen.. mitt barn skal ikke oppleve de samme som meg.. ingen burde oppleve noe så følt som og ha en mormor eller bestemor på noen måte ikke ha de sånn.. jeg føler med deg, og støtter deg 110 % ut på de.. håper de ordner seg for deg å victor å de lille nurke i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå